صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان گزارش عملکرد یک سال فعالیت خود را به نماینده ولی فقیه در استان ارائه کرد.
به گزارش هگمتانه، شهردار همدان روز گذشته با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان دیدار و گزارشی از عملکرد یک ساله مدیریت شهری ارائه داد.

آیت‌ا... شعبانی: فعالیت‌های خوب شهرداری همدان باید به اطلاع جامعه برسد
در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از خدمات خوب شهرداری همدان در راستای حل مشکلات مردم گفت: جامعه به خبرهای خوب نیاز دارد و لازم است فعالیت‌ها و موفقیت‌ها توسط روابط عمومی به اطلاع جامعه برسد.
آیت‌ا... حبیب الله شعبانی تصریح کرد: اجرای سیستم یکپارچه شهرسازی و کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی به عنوان یک کار ماندگار و بسیار مهم بر کاهش فساد تأثیرگذار خواهد بود.
آیت‌ا... شعبانی با تأکید بر سرعت عمل در اجرای پروژه‌ها اظهار کرد: سرعت عمل در فعالیت‌های مدیریت شهری تأثیرگذاری بیشتری بر جامعه خواهد داشت که موجب بهره مندی و لذت شهروندان خواهد شد.
شعبانی با تأکید بر توجه به کیفیت در اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: متأسفانه اجرای برخی از پروژه‌ها سال‌ها طول می‌کشد به همین دلیل اجرای دو پروژه مهم و با کیفیت بهتر از 10 پروژه است.
وی ضمن اشاره به حل موضوع املاک 48 هکتاری توسط مسؤولان عنوان کرد: متأسفانه علیرغم گذشت بیست سال این مشکل حل نشده و شهروندان قادر به ساخت و تعیین تکلیف این املاک نشده اند که باید این مشکل حل شود تا خدایی نکرده به مردم ظلم نشود.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به مطالبات بانوان در حوزه نیازهای شهری عنوان کرد: توجه به خواسته‌های بانوان برای برخورداری از امکانات لازم نظیر فضای ویژه تفریحی، پارک و ورزش در اولویت قرار گیرد.
***حسینی: کاهش80 درصدی مراجعات ارباب رجوع به شهرداری با الکترونیکی شدن استعلامات دفاتر اسناد رسمی و دفاتر پیشخوان دولت
در ادامه سید مسعود حسینی شهردار همدان نیز با اشاره به تلاش‌های مدیریت شهری در یک سال گذشته عنوان کرد: قرارداد سیستم یکپارچه شهرسازی در اسفندماه سال گذشته امضا و در سال 1401 بومی سازی و اجرایی شد.
وی با اشاره به مزایای سامانه یکپارچه شهرسازی عنوان کرد: شفافیت، حذف سلایق، عدالت در انجام امور و کاهش مراجعات از دستاوردهای این سیستم است.
وی در ادامه اجرای این پروژه را حاصل کار شبانه روزی چهل کارشناس و پنج کارگروه تخصصی دانست و افزود: کلیه اطلاعات و مستندات مورد نیاز سامانه بارگذاری شده است که موجب تحول در کاهش مراجعات حضوری و ارائه خدمات مطلوب خواهد شد.
حسینی با اشاره به الکترونیکی شدن استعلام دفاتر پیشخوان و اسنادرسمی افزود: با الکترونیکی شدن استعلامات دفاتر اسناد رسمی و دفاتر پیشخوان دولت 80 درصد مراجعات ارباب رجوع به شهرداری کاهش یافته است.
وی در ادامه بارگذاری ضوابط ساخت و سازها و اصالت سنجی اسناد را از مهم‌ترین دستاوردهای این پروژه دانست.
شهردار همدان با اشاره به تغییر رویکرد سازمان فرهنگی شهرداری گفت: تولید محتوا، مشارکت در بحث مراسم‌های مهم کشور و ورود به موضوع حوزه گردشگری در دستور کار این سازمان است.
سید مسعود حسینی با اشاره به رشد 30 درصدی بودجه و 32 درصدی بودجه عمرانی نسبت به سال گذشته افزود: 470 میلیارد ریال برای پل غدیر و سردار همدانی پرداخت شده که با تلاش مدیریت شهری 24 معبر گشایی، رشد 2،5 درصدی فضای سبز و 250 درصدی اجرای آسفالت تحقق یافته است.
این مقام ارشد مدیریت شهری با اشاره به پیشرفت فیزیکی 100 درصدی 46 پروژه و پنجاه درصدی 34 پروژه عنوان کرد: در دوره جدید مدیریت شهری 16 پارک احداث و تکمیل و 87هزار و 860 مترمربع پیاده‌روسازی صورت گرفته است.
به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، شهردار همدان تصریح کرد: علیرغم کاهش شش درصدی صدور پروانه ساختمانی نسبت به سال گذشته مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌ها به کار گرفته است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: