صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: فرماندار نهاوند گفت: از دستگاه‌های فرهنگی شهرستان نهاوند راضی نیستم و این دستگاه‌ها عملکرد خوبی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نداشته‌اند.
به گزارش هگمتانه، ضرغام احمدوند چهارشنبه دوم آذرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور مدیران در برگزاری هفته‌ بسیج باید آن طور که توقع می‌رود، ورود کنند. وی افزود: از مجموعه‌های فرهنگی شهرستان اصلا راضی نیستیم، وقتی در حضور مدیران برای حضور در جلسات فرهنگی سنت دیر آمدن یا غیبت را عمومیت بخشیده‌اند، چگونه انتظار خروجی و اجرای مصوبات را داریم؟ این روش باید اصلاح و جدی رفتار شود. احمدوند با بیان اینکه غیبت دانشگاه در شورای فرهنگ قابل قبول نیست، تصریح کرد: برای شورای فرهنگ عمومی دو کمیته برای پیگیری مصوبات و موضوعات شورای فرهنگ باید تشکیل و موارد مهم در شورای فرهنگ بررسی و مطرح شود.
فرماندار نهاوند تأکید کرد: وقتی دانشگاه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان جایگاهی برای خود قائل نیست، چگونه انتظار داریم مواردی که مربوط به دانشگاه‌ها مطرح می‌شود اجرا شود همچنین وقتی متولی در شورا حضور ندارد. وی یادآور شد: برای هر صندلی مدیریتی 72 نفر شهید شده است، این روش کار و مدیریت نیست که برخی پیش گرفته‌اند، شورای فرهنگ عمومی باید به موارد و مشکلات مهم شهرستان بپردازد و بحث سنگ قبر و باغ بهشت و باقی موارد مشابه را به کمیته‌های زیر مجموعه ارجاع دهید.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: