صفحه 1 : فرهنگ و هنر صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۲

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از افزایش 15 تا 25 درصدی مراجعات بیماران با علایم گوارشی به بیمارستان‌های همدان خبر داد و گفت: مردم بیشتر نکات بهداشتی را رعایت کنند تا دوره بیماری التهاب روده‌ای(گاستروآنتریت) فصل تابستان را پشت سر بگذاریم.
به گزارش هگمتانه، رضا طهماسبی با بیان اینکه خوشبختانه آمار مراجعات مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌ها کاهش یافته اما هنوز صفر نشده است اظهار کرد: در این چند هفته اخیر وضعیت کاهشی بوده و آمار مراجعات به مراکز درمانی به شدت کاهش یافته است.
وی با اشاره به اینکه طبق آخرین اطلاعات 175 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از این تعداد 23 نفر کودک هستند که علایم بیماری در همه مبتلایان بسیار خفیف است و مشکل جدی ندارند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا بیان کرد: آمادگی کامل برای خدمات در بیمارستان‌ها وجود دارد و خدمات قابل توجهی به بیماران ارائه می‌شود و در حال حاضر مشکلی در درمان وجود ندارند.
وی از افزایش 15 تا 25 درصدی مراجعات بیماران التهاب روده‌ای؛ بیمارانی با علایم گوارشی و اسهال و استفراغ در بیمارستان‌های مختلف استان طی یک ماه اخیر خبر داد و گفت: در کنترل این بیماری مردم نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و هنگام مصرف آب آن را هم بجوشانند.
طهماسبی با بیان اینکه خوشبختانه مراجعات به صورت سرپایی درمان می‌شود و شدت این بیماری بالا نیست افزود: بعد از یک ماه افزایش مراجعات در خصوص مشکلات گوارشی در حال حاضر به آخرین دوره بیماری التهاب روده در فصل تابستان می‌رسیم و امیدواریم از این پس مشکل خاصی را شاهد نباشیم.
به نقل از فارس، وی با توجه به بازگشایی مدارس، نیاز به رعایت نکات بهداشتی را از سوی دانش‌آموزان ضروری دانست و خواستار توجه خانواده‌ها و معلمان به این موضوع شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: