صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه ورزش: مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: در مسابقات لیگ دسته دوم، تنها به دنبال صعود به لیگ دسته اول هستیم و مسیر سختی در پیش داریم.
هادی خرمیان با اشاره به آغاز کار تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، اظهار کرد: تیم پاس یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشور است که جایگاه فعلی آن اصلاً در خور نام بزرگ آن نیست.
وی ادامه داد: در همین راستا بعد از برگزاری جلسات مختلف در نهایت با انتخاب یک سرمربی بومی که کارنامه درخشانی در فوتبال دارد، به دنبال ساختن تیمی یک‎دست و مدعی بودیم.
مدیرعامل باشگاه پاس خاطرنشان کرد: خوشبختانه به منظور آمادگی تیم نیز اردوی بسیار خوبی در شهر تهران برگزار و چند بازی دوستانه نیز انجام گرفت و سبزپوشان همدانی آرام‌آرام آماده حضور در کوران مسابقات لیگ دسته دوم می‌‏شوند.
وی با اشاره به اینکه ترکیب تیم در مرحله تکمیل و آماده‌سازی است، اضافه کرد: بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب کرده‌ایم و تقریباً تیم در شرایط نرمالی حضور دارد.
خرمیان با اشاره به اینکه هر آنچه کادر فنی پاس درخواست داشته را عملی کرده‌ایم، بیان کرد: امیدواریم امسال با تلاش و همت مربیان و بازیکنان و حمایت هواداران بتوانیم جشن صعود پاس به لیگ یک را شاهد باشیم.
وی گفت: هدفگذاری باشگاه صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است و برای تحقق این خواسته که مطالبه هواداران متعصب تیم هست، از هیچ تلاش و حمایتی فروگذار نخواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه پاس با اشاره به اینکه هزینه‌های تیمداری سخت است و با این حال حمایت همه‌جانبه از تیم داریم، افزود: تمام تمهیدات لازم برای سفرهای تیم در فصل جاری نیز اندیشیده شده و دغدغه‌ای بابت حضور در مسابقات نداریم.
وی یادآور شد: براساس اعلام فدراسیون، تیم پاس دوشنبه یازدهم مهرماه امسال میهمان فولاد هرمزگان خواهد بود، همچنین در هفته دوم این رقابت‌ها در هجدهم مهرماه امسال باید از تیم سپیدرود رشت پذیرایی کنیم.
خرمیان افزود: تیم پاس در گروه یک با تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پانیک تالش و فولاد هرمزگان هم گروه شده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال شرایط متفاوتی برای تیم پاس رقم بخورد و با همکاری و همدلی همه عوامل تیم به خصوص، هیأت مدیره مؤسسه شهدای الوند، سرپرست تیم و عوامل اجرایی و تدارکات، سرمربی و اعضای کادر فنی، بازیکنان، کانون هواداران، تیم رسانه‌ای باشگاه و نیز همکاری و همیاری عوامل بیرونی تیم به ویژه رسانه‌ها شاهد صعود به لیگ دسته اول باشیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: