صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: دکتر الهه عزتی با بیان اینکه تشویق مادران باردار به زایمان به صورت سزارین از سوی پزشکان زنان و زایمان شهر اسدآباد صحت ندارد، گفت: آمار سه ماه اول امسال، نشان دهنده کاهش سزارین در این شهرستان است کمااینکه در صورت انجام سزارین حق الزحمه پزشک در بیمارستان کمتر خواهد بود.
به گزارش هگمتانه، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با اشاره به فعالیت دو پزشک زنان و زایمان در اسدآباد، گفت: در حال حاضر یک پزشک در سطح شهر اسدآباد دارای مطب است و از دو پزشک دیگر یکی به استعلاجی بارداری و دیگری به دلیل پایان تعهدات تسویه حساب کرده است.
وی نادرست بودن این خبر که پزشکان زنان و زایمان، مادران باردار را تشویق به سزارین می‌کنند، گفت: این خبر نادرست است و پزشکان این کار را انجام نمی‌دهند کمااینکه در صورت سزارین حق الزحمه پزشک در بیمارستان کمتر است.
عزتی یادآور شد: بر اساس قانون وزارت بهداشت هیچ بیماری در مراکز دولتی بدون اندیکاسیون علمی نباید سزارین شود و امار سه ماه اول سال 1401، نشان دهنده کاهش سزارین در شهرستان اسدآباد است.
به نقل از عصر همدان، وی افزود: در پنج ماه اول سال جاری تعداد 217 مورد زایمان طبیعی در سطح شهرستان اسدآباد داشته ایم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: