صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: فرماندار ویژه ملایر با اشاره به دستگیری 69 نفر از سرکردگان ایجاد اغتشاش در این شهرستان گفت: "پروژه کشته سازی" و تخریب اموال عمومی با هدف بهره برداری‌های شوم سیاسی، توطئه و دسیسه اصلی دشمنان انقلاب برای ایجاد ناآرامی و اغتشاش در نقاط مختلف کشور است.
به گزارش هگمتانه، "سلمان اسماعیلی" بامداد روز جمعه در گفت و گویی اظهار کرد: اطلاعات دقیق و بررسی‌های مستند نهادهای مسوول به خوبی این توطئه دشمن را آشکار کرده است که به لطف خداوند متعال و هوشیاری مردم و توان و درایت نیروهای مقتدر انتظامی و امنیتی این دسیسه نیز ناکام خواهد ماند.
وی با اشاره به تلاش دشمنان و اغتشاشگران برای تخریب اموال عمومی و خسارت زدن به مردم برای ایجاد نارضایتی و اختلاف و نفاق، تصریح کرد: برهمین اساس جمعی از عناصر خودفروخته و وابسته به گروه‌های معاند و منافق قصد ایجاد ناآرامی و اغتشاش در کشور با سوء استفاده از احساسات پاک و برخی مطالبات مردم را دارند.
فرماندار ویژه ملایر تأکید کرد: در همین ارتباط تعدادی از این عناصر خودفروخته و اغتشاشگر پنج‌شنبه شب قصد داشتند شهر ملایر را ناامن کرده و از این طریق به صورت مردم چنگ بزنند.
وی تصریح کرد: اما هوشمندی مردم فهیم و ولایی ملایر در کنار حضور فداکارانه و مؤثر نیروهای مقتدر انتظامی و امنیتی موجب کنترل سریع شرایط و حفظ آرامش با خنثی کردن توطئه و نقشه شوم دشمنان شد.
فرماندار ویژه ملایر گفت: در همین ارتباط با اقدام به موقع و قاطع نیروهای انتظامی 69 نفر از سران و سرکردگان ایجاد اغتشاش در این شهرستان دستگیر و از آنها تعدادی انواع سلاح گرم و سرد و مقادیری فشنگ جنگی و مواد انفجاری نیز کشف و ضبط شده است.
اسماعیلی افزود: در بررسی‌های اولیه، سابقه و ارتباط تشکیلاتی برخی از دستگیرشدگان با سازمان تروریستی منافقین و گروه‌های ضدانقلاب خارجی محرز و مشخص شده است.
وی از عموم مردم فهیم و بابصیرت شهرستان ملایر خواست همچون همیشه با درایت و هوشمندی، توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و مراقب باشند تا افراد نوجوان و کم تجربه فریب دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان کشور را نخورند.
بازداشت 69 نفر در ملایر/ کشف انواع سلاح گرم و سرد و مواد انفجاری
در اتفاقات پنجشنبه شب ملایر 69 نفر بازداشت شدند و از تعدادی از آنها انواع سلاح گرم و سرد، فشنگ و مواد انفجاری کشف شد، ضمن اینکه سابقه و ارتباط تشکیلاتی بعضی از آنها با سازمان تروریستی منافقین و ضدانقلاب خارجی محرز شده است.
پنجشنبه شب عده‌ای اغتشاشگر قصد داشتند شهرستان ملایر را ناامن و به صورت مردم چنگ زنند اما با حضور فداکارانه نیروهای مقتدر انتظامی و امنیتی و هوشمندی مردم اوضاع مدیریت و نقشه بدخواهان نقش برآب شد.
در این اتفاقات 69 نفر بازداشت شدند و از تعدادی از آنها انواع سلاح گرم و سرد، فشنگ و مواد انفجاری کشف شد و تاکنون سابقه و ارتباط تشکیلاتی بعضی از آنها با سازمان تروریستی منافقین و ضدانقلاب خارجی محرز شده است.
گفتنی است؛ بنابر اطلاعات موجود برنامه دشمنان در ملایر پروژه کشته‌سازی بود که بحمدالله ناکام ماند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: