صفحه 1 : فرهنگ و هنر صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۲

امروز: ۲۹ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 17

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه ورزش: رئیس هیأت اسکواش استان همدان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال تحول جدی رشته اسکواش در استان هستیم، گفت: به زودی همدان به قطب اسکواش کشور تبدیل خواهد شد.
اسدالله ربانی‌مهر با اشاره به تحول در رشته اسکواش اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر 3 ماه مسابقات داخلی را بین اسکواش‌بازان همدانی انجام می‌دهیم.
وی افزود: استقبال از مسابقات بسیار خوب بوده در این مدت مسابقاتی را با عنوان یادواره سردار شهید علیرضا شمسی‌پور، یادواره سالروز آزادسازی خرمشهر را برگزار کردیم.
رئیس هیأت اسکواش استان همدان با اشاره به اعزام اسکواش‌بازان به مسابقات کشوری گفت: تابستان امسال 4 تیم از اسکواش همدان در مسابقات کشوری حضور پیدا کردند.
ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: در آخرین ارزیابی فدراسیون 6 اسکواش‌باز همدانی در رنکینگ کشوری قرار گرفتند و عملکرد بسیار خوبی داشتند که این موضوع نشان از روند رو به رشد اسکواش همدان دارد.
وی با بیان اشاره به رشد آمار اسکواش‌بازان همدانی بیان کرد: قبل از حضور بنده در این رشته تعداد اسکواش‌بازان همدان بسیار محدود بود اما طبق آمار رسمی بیمه شدگان ورزشی شاهد رشد چشمگیر اسکواش بازان هستیم.
رئیس هیأت اسکواش استان همدان عنوان کرد: اگر محدودیت‌های زیرساخت‌ها را نداشتیم بدون شک می‌توانستیم قدم‌های بزرگ‌تری را برداریم.
ربانی‌مهر با اشاره به توجه به رشد زیرساخت‌ها گفت: با تکمیل شدن کورت بین‌المللی اسکواش همدان که این پروژه شامل سه کورت استاندارد، یک کورت آموزشی، رختکن، سکوی تماشاگران شاهد تحول جدی در این رشته خواهیم بود.
وی افزود: امیدواریم با توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مجموعه مدیریتی استان با تزریق اعتبار لازم تا پایان سال 1401 شاهد افتتاح این پروژه ورزشی باشیم. رئیس هیأت اسکواش استان همدان با اشاره به ظرفیت اسکواش استان همدان بیان کرد: فدراسیون کشور را به پنج منطقه تقسیم کرده و همدان به عنوان معین استان‌های خوزستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، کردستان و کرمانشاه شده است.
ربانی مهر افزود: به زودی همدان به قطب اسکواش کشور تبدیل خواهد شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: