صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: مسؤول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از بستری 28 نفر از اهالی یکی از روستاهای اسدآباد به علت مسمومیت خبر داد و گفت: 23 نفر از این افراد زیر 12 سال سن دارند.
به گزارش هگمتانه، با اطلاع خبری مبنی بر مسمومیت تعدادی از اهالی یک روستا در اسدآباد، محمد شیرزادی؛ دادستان این شهرستان از فوت یک دختر 16 ساله همزمان با این اتفاق خبر داد و اظهار کرد: هنوز علت فوت مشخص نشده و منتظر پاسخ پزشکی قانونی در این زمینه هستیم.
وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده با دانشکده علوم پزشکی، درمان مسموم شدگان انجام و تحقیق برای تشخیص علت مسمومیت آنها توسط تیمی آغاز شده است گفت: علت اصلی بروز این موضوع توسط تیمی در دست بررسی است و پس از تشخیص علت این مسمومیت اخبار تکمیلی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
حسین سلیمانی؛ مسؤول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز با بیان اینکه 28 نفر از افراد این روستا به علت مسمومیت بستری و مورد مداوا قرار گرفتند اما علت هنوز مشخص نیست اظهار کرد: 23 نفر از بستری‌شدگان زیر 12 سال سن دارند.
به نقل از فارس، وی عنوان کرد: بررسی‌ها در خصوص این اتفاق ادامه دارد و هنوز جمع‌بندی لازم از علت این مسمومیت به دست نیامده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: