صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: با همت شهرداری همدان ساخت بازار سینا پس از 16 سال به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، در جلسه‌ای با حضور شهردار همدان، رئیس شورای اسلامی شهر، جمعی از مدیران شهرداری و مالکان مغازه‌های بازار سینا آیین تحویل کلید مجتمع تجاری-اداری سینا ظهر دیروز در دفتر شهردار همدان برگزار شد.
سید مسعود حسینی در این جلسه با اشاره به طولانی شدن اجرای این پروژه عمرانی اظهار کرد: خوشبختانه با مدیریتی که صورت گرفت و همچنین تلاش کارکنان سازمان عمران شهرداری همدان این پروژه مراحل پایانی خود را طی می‌کند.
وی با بیان اینکه این پروژه از سال 85 کلنگ‌زنی شده و 16 سال ساخت آن طول کشیده است افزود: این پروژه از جمله پروژه‌های ناتمامی است که قول اتمام آن را داده بودیم و امیدوارم بتوانیم دیگر پروژه‌های عمرانی ناتمام مانند پل غدیر را هم به پایان برسانیم.
شهردار همدان درباره بازار بزرگ سینا با این توضیح که این بازار بزرگ‌ترین پروژه اداری- تجاری است که 11 هزار و 500 متر زیر بنا دارد ادامه داد: علاوه بر این مباحث ترافیکی که از جمله دغدغه‌های شهرداری است نیز در این پروژه لحاظ شده است.
وی با بیان اینکه کیفیت و مصالح به کار گرفته شده در این پروژه به روز است گفت: این پروژه از نظر ساخت و کیفیت قابل دفاع بوده و امیدواریم در راستای تقویت گردشگری در شهر مورد استفاده قرار گیرد.
این مسؤول با این توضیح که سازه‌های به کار رفته در این پروژه 40 سال بیمه دارد و پس از آن نیز باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد عنوان کرد: این پروژه دارای بزرگ‌ترین سقف شیشه‌ای بوده و رستورانی با منظره آرامگاه دارد.
وی با بیان اینکه متأسفانه با وجود محوری بودن مسئله گردشگری در همدان روزهای جمعه، بازار تعطیل است افزود: امیدواریم برای این مرکز خرید حداقل زمان تعطیلی از سوی کسبه لحاظ شود تا گردشگری که وارد شهر می‌شود بتواند از خدمات آن استفاده کند.
حسینی تصریح کرد: جذب و نگهداری مشتری، چیدمان خوب و توانایی مالی و مناسب فروشندگان نکاتی است که باید برای فعال ماندن بازار از سوی مالکان مورد توجه قرار گیرد.
محمود مسگریان رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: از همکاری مالکان در زمان اجرای پروژه که طولانی هم بود، تشکر می‌کنم.
وی بیان کرد: ما در شورای اسلامی شهر خواهان این هستیم که رضایت کسبه این بازار جلب شده و مالکیت به افراد منتقل گردد تا با این کار وقفه چند ساله را جبران کنیم.
احسان صباغی مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری نیز با این توضیح که برای ساخت و اتمام این پروژه همکاران ما در سازمان به صورت شبانه روزی فعال بودند اظهار کرد: خروجی این تلاش شبانه روزی ساخت یک مجتمع تجاری به روز است، ساختمانی که به دلیل طولانی شدن زمان ساخت آن، سازه هایش باز طراحی شده و مدرن‌ترین امکانات در آن به کار رفته است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: