صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۲۸
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۱

امروز: ۲۹ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 17

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های شورای شهر در امور عمرانی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مهدی حیدری در بازدید سرزده اعضای کمیسیون فنی و عمرانی شورا از پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر، افزود: اتمام پروژه‌ها مخصوصاً پروژه‌های پل سردار شهید همدانی و غدیر از مطالبات جدی مردم است و باید در راستای تحقق مطالبه مردم و خواسته بنیادی شورا گام برداشت.

حیدری اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری در امر پروژه پل غدیر با اراده وارد شده و با جدیت پیگیر اتمام آن است.

وی اظهار کرد: عزم شورا بر این است که پروژه‌های مهم از جمله تقاطع غیر همسطح شهید همدانی، پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ و پل غدیر در بازه زمانی مناسب به اتمام برسد.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از طولانی شدن پروژه‌های غدیر و پارکینگ آقاجانی بیگ، اظهار کرد: پروژه‌های پل شهید همدانی و غدیر با توجه به اینکه تأثیرات زیادی در ترافیک شهری در حوزه پیرامونی خود دارند به همین دلیل موجب نارضایتی مردم منطقه شده‌اند باید بتوانیم هرچه سریع‌تر، مطالبه مردم را محقق کنیم و چنانچه اجرای این پروژه‌ها با روال درستی پیش می‌رفت امروز به اتمام رسیده بودند.

حیدری تأکید کرد: با توجه به تعهد شهردار برای تأمین منابع مالی پروژه‌های نیمه کاره، لازم است برنامه زمان بندی مناسبی برای اجرای پروژه‌ غدیر نیز ارائه و گزارش ماهانه آن نیز به کمیسیون ارسال شود.

‏ رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان، همچنین از نصب تابلوی روز شمار برای یکی از پروژه‌های بزرگ شهر خبر داد و گفت: با این اقدام باید تمامی موارد اجرا، مورد بررسی قرار گرفته و مراحل دقیق لحاظ شود تا بر اساس روز شمار پروژه پیش رود.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان نیز در این بازدید اظهار کرد: پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی و غدیر از جمله پروژه‌های حائز اهمیتی است که به دلیل طولانی شدن باعث نارضایتی شهروندان شده است.

اکبر کاوسی امید اضافه کرد: لازم است برنامه زمان‌بندی مناسب برای اجرای دو پروژه ارائه شود تا در سریع‌ترین زمان هر دو پروژه به اتمام برسد.

 مسگریان: ضرورت تلاش مضاعف برای اتمام پروژه غدیر

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: اتمام پروژه‌های سردار شهید همدانی و غدیر از دغدغه اعضای شورای دوره ششم است چرا که این پروژه‌ها از مطالبات شهروندان بوده و ما باید به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری در راستای تحقق خواسته‌های شهروندان گام برداریم.

محمود مسگریان با تأکید بر اینکه برای اتمام این پروژه‌ها باید تلاش مضاعفی صورت پذیرد، اظهار کرد: باید روز شمار توسط متولیان امر نصب شود و مجریان بر اساس آن به تعهدات خود عمل کنند.

 شهردار همدان: لزوم افزایش شیفت کاری برای اتمام پروژه پل غدیر

شهردار همدان نیز در این بازدید ضمن تشکر از مجریان پروژه تقاطع غیرهمسطح غدیر، گفت: لازم است برای اتمام و تسریع در اجرای پروژه پل غدیر، بر شیفت کاری افزوده شود.

سید مسعود حسینی اضافه کرد: نباید اجازه داد مشکلات بر کیفیت روند اجرای طرح تأثیر بگذارند.

حسینی با تأکید بر اینکه در اجرای پروژه غدیر نباید فرصت‌ها را از دست داد، افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما باید هرچه سریع‌تر اقدامات اجرای پروژه را تسریع داد تا با برودت هوا مشکلی در روند کار پیش نیاید.

وی با بیان اینکه مجموعه مجریان اجرای پروژه پل غدیر توان بالایی دارند، اظهار کرد: باید ضمن تعریف زمان‌بندی مناسب برای اجرا، سعی کنیم پروژه تا بهار سال 1401 به اتمام برسد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان هم در این بازدید به ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه پل غدیر پرداخت و افزود: در صورت تأمین منابع مالی پروژه تا بهار سال آینده به اتمام می‌رسد.

وحید علی‌ضمیر اضافه کرد: کمبود منابع مالی و مبحث تاسیسات و انتقال شبکه برق در مسیر پروژه از دلایل طولانی شدن پروژه بود که با برگزاری جلسات با شرکت‌های مربوطه مشکلات رفع شده و در حال انجام است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: