صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۴ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 23

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: فرماندار همدان تأکید کرد: هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید با توجه به تعداد دانش‌آموزان در مدارس کلاس‌ها به صورت حضوری و غیر حضوری دایر خواهد شد.

‍به گزارش هگمتانه، محمدعلی محمدی در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با اشاره به واکسیناسیون 90 درصد فرهنگیان در شهرستان همدان افزود: مدارس کم تراکم به ویژه در روستاها و مناطق کم جمعیت به صورت حضوری بازگشایی خواهد شد.

فرماندار همدان اضافه کرد: مدارس دارای جمعیت دانش‌آموزی با تراکم متوسط متناسب با رنگ بندی طرح مدیریت هوشمند کرونا به صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت خواهند کرد و مدارس با تراکم جمعیتی بالا به صورت غیر حضوری و با حداقل حضور دانش‌آموزان برگزاری کلاس خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: دانش‌آموزان و اولیا از شرایط آموزشی غیر حضوری بسیار متضرر شده اند که امیدواریم با تکمیل واکسیناسیون و مهار بیماری هرچه سریع‌تر به وضعیت عادی باز گردیم.

محمدی با تأکید بر برنامه محوری و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای در پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌های آموزشی افزود: توجه به جذابیت و افزایش بهره وری فضاهای آموزشی از جمله مواردی است که در احداث و فضاسازی کاربری‌های آموزشی باید مد نظر قرار گیرد.

وی خواستار بهره گیری بیشتر از ظرفیت خیرین در رفع نواقص، تجهیز و سایر نیازهای مراکز آموزشی شد و اظهار کرد: نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در این جهت باید همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

فرماندار همدان با اشاره به ممنوعیت دریافت هرگونه وجه حین ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی گفت: بازدید سرزده از مدارس توسط نمایندگان شورای آموزش و پرورش شهرستان انجام می‌شود.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: