صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان بر لزوم همکاری‌های دو جانبه در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان تأکید کرد و گفت: رفع مشکلات شهر نیازمند تعامل و گسترش همکاری‌ها است.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، عباس صوفی در این دیدار که ظهر دیروز در شهرداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: کمیت و کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در گرو همکاری‌های دستگاه‌های خدمات رسان است که در حوزه آب شهری نیازمند تعامل و همکاری‌های متقابل در ابعاد گوناگون هستیم.

وی افزود: پوشش موقت و دائمی رودخانه‌های شهر، تأمین آب فضای سبز شهری، جلوگیری از ورود فاضلاب به رودخانه‌ها و مسیل ها، لای‌روبی رودخانه‌ها و موضوعاتی از این دست نیازمند مشارکت و همراهی بیشتر در جهت رفع موانع موجود است.

این مسؤول تصریح کرد: موارد و درخواست‌های مدیریت شهری در حوزه آب شهری احصا شده که نیازمند بررسی تخصصی و کارشناسی دوجانبه و اخذ تصمیمات نهایی است که خوشبختانه سطح تعاملات در این حوزه بالاست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان نیز در این دیدار گفت: در برخی از موضوعات حوزه آب شهری موانع و مشکلاتی وجود دارد که در این بین قانون‌گذار بر اجرای دقیق قانون تأکید دارد که بایستی در شورای حفاظت از منابع آب استان مطرح و مرتفع شود.

منصور ستوده ادامه داد: آزاد سازی حریم رودخانه، لزوم پوشش موقت یا دائم رودخانه‌های شهر، جلوگیری از ورود فاضلاب به رودخانه ها، تأمین آب فضای سبز، احیای قنوات و لای‌روبی رودخانه‌های داخل شهر و غیره بخشی از موضوعات و چالش‌های موجود در حوزه آب شهری است که بایستی تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای آماده انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری دو جانبه در جهت رفع مشکلات موجود است که خوشبختانه رویه و سطح تعاملات با شهرداری همدان در حوزه‌های مختلف بالاست و در ادامه مسیر راهگشاست.

ستوده بیان کرد: طی توافق اخیر و در جهت رفاه حال شهروندان، پوشش برخی از رودخانه‌های شهر که فاضلاب در آنها در جریان است به صورت موقت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان، عنوان کرد: برخی از موارد و موضوعات خارج از اختیار طرفین است که باید در شورای حفاظت از منابع آب استان مطرح و به صورت قانونی تعیین تکلیف شود تا شاهد تسریع در خدمات رسانی به شهروندان باشیم.

وی بیان کرد: آماده همکاری در جهت سنددار کردن چاه‌های شهر به منظور حفاظت و بهره برداری مدیریت شهری همدان هستیم که این موضوع نیازمند پیگیری و مکاتبات قانونی است.

در این جلسه که برخی معاونان و مدیران مناطق شهرداری و معاونان شرکت آب منطقه‌ای نیز حضور داشتند موضوعات و مشکلات موجود به صورت موردی مطرح شد که با همکاری و تعامل دو سویه بررسی و اقدامات لازم در این زمینه نهایی شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: