صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس پلیس راهور شهرستان همدان تأکید کرد: رانندگانی که مدارکی دال بر اینکه به ناحق جریمه شده اند دارند می‌توانند با مراجعه به واحد اجرائیات راهنمایی و رانندگی نسبت به رفع آن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار هگمتانه، سرهنگ فرخ جمالی بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات خرداد ماه از ساعت 12 امروز یازدهم خرداد تا ساعت 12 هفدهم خرداد ماه در همدان اعمال می‌شود.

سرهنگ جمالی افزود: با توجه به اطلاع رسانی‌های مکرر از سوی مسؤولان امید است هموطنان از تردد غیر ضروری در محورهای بین استانی خودداری کنند.

جمالی در ادامه افزود: لازم به ذکر است از آنجا که ورود خودروهای غیر بومی سایر استان‌ها به داخل شهرستان ممنوع است ناقضان محدودیت در صورت مشاهده توسط عاملان راهور و دوربین شامل جریمه 500 هزار تومانی خواهند بود.

وی افزود: در این راستا حتما با پلاک‌های مخدوش نیز برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان در خصوص محدودیت در مراکز گردشگری افزود: درحال حاضر هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است اما در صورت لزوم برحسب بارترافیکی معابر محدودیت اعمال می‌شود.

وی همچنین افزود: متأسفانه بعضی از هموطنان به جهت فریب پلیس راهور و تردد در معابر اقدام به مخدوش نمودن پلاک‌های خودروی خود کرده اند که این مورد مشکلات زیادی را برای عده‌ای از شهروندان یا هموطنان فراهم کرده است که در اینجا به اطلاع می‌رسانم رانندگانی که مدارکی دال بر اینکه به ناحق جریمه شده اند دارند می‌توانند با مراجعه به واحد اجرائیات راهنمایی و رانندگی نسبت به رفع آن اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان بیان کرد: خودروهایی که جهت تردد شبانه مجوز دریافت کرده و توسط دوربین اعمال قانون شده اند می‌توانند با در دست داشتن مدارک مستند و مجوز تردد با مراجعه به واحد اجرائیات برای رفع مشکل خود اقدام کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: