صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۲۸
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۱

امروز: ۲۸ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 16

عناوین صفحه

رسول سلیمانی باحکم ریحانی ریاست هیأت بسکتبال استان همدان و با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان به عنوان ریاست هیأت بسکتبال اسدآباد انتخاب شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد در مراسم معارفه ریاست جدید هیأت بسکتبال شهرستان با بیان اینکه تیم بسکتبال اسدآباد به عنوان تنها نماینده استان همدان در لیگ دسته یک کشور حضور دارد و این امر افتخار بزرگی برای استان و شهرستان محسوب می‌شود اظهار کرد: نبود حامی مالی از مهمترین مشکلات تیم بسکتبال شهرستان اسدآباد به شمار می‌رود که در همین راستا جذب حامی مالی در بخش خصوصی از نقش مؤثری در مرتفع شدن نقاط ضعف و مشکلات تیم برخوردار خواهد بود.

علی جمور افزود: با جذب حامی مالی بخش خصوصی می‌توان تیم برند بسکتبال استان همدان را حفظ کرد و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تقویت کادر فنی تیم زمینه درخشیدن در مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک کشور در سال 1400 را از هم اکنون رقم زد.

رسول سلیمانی رئیس جدید هیأت بسکتبال اسدآباد هم از تیم بسکتبال اسدآباد به عنوان سرمایه استان نام برد و گفت:رشته ورزشی بسکتبال یکی از رشته‌های ورزشی پرهزینه بوده و برای رشد و پیشرفت تیم بسکتبال شهرستان نیاز به حمایت مالی است. گفتنی در پایان رسول سلیمانی به عنوان ریاست هیأت بسکتبال اسدآباد معرفی شد،وی پیش از این ریاست هیأت بوکس شهرستان را عهده دار بوده است.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: