صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی به مناسبت روز معلم، تأکید کردند: معلمان در دوران کرونا مجاهدانه و ایثارگرانه وارد عرصه شده و اجازه ندادند روند تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم دچار مشکل شود.

به گزارش هگمتانه، در پیام مشترک آیت‌ا... حبیب الله شعبانی و سیدسعید شاهرخی آمده است:

عنوان جهادگران تعلیم و تربیت زیبنده معلمان فرهیخته جامعه در شرایط کنونی است.

آموزش و پرورش محور توسعه پایدار و همه جانبه هر کشوری است و معلمان به عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت، نقش مهم و سازنده‌ای در ساختن آینده‌ای درخشان و پیشرفته برای جامعه دارند. جایگاه ارزشمند تزکیه و تعلیم که در قرآن کریم و روایات اسلامی بر آن تأکید فراوان شده است، ضرورت و اهمیت گرامیداشت و پاسداشت شأن و جایگاه ارزشمند معلمان را دوچندان می‌کند.

ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدای والامقام به ویژه استاد شهید مرتضی مطهری، سلامتی مستدام برای مقام معظم رهبری و توفیق روز افزون برای همه خدمت گزاران پرتلاش نظام در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه خداوند مسألت کرده و امیدواریم در سال "تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" همواره شاهد موفقیت معلمان فرهیخته و پیشرفت دستگاه تعلیم و تربیت باشیم.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: