هگمتانه، گروه خبر*: رئیس اداره حملونقل مسافر برونشهری استان همدان تأکید کرد: در سایه تعامل کارآمد و مدیریت یکپارچه هدایت هوشمند سفرهای برونشهری در همدان محقق شده است. به گزارش هگمتانه، مدیریت سفرهای برونشهری در استان همدان فراتر از تخصیص ناوگان و کنترل تردد است و شامل تعاملات و هماهنگیهای بینبخشی مؤثری میشود. اداره حملونقل مسافر برونشهری استان همدان، که یکی از بخشهای زیرمجموعه اداره کل راهداری و حملونقل جادهای است، با بهرهگیری از راهبردهای مدیریتی دقیق و همکاری نزدیک با نهادهای نظارتی و بخش خصوصی، خدمات حملونقلی را به شکل چشمگیری ارتقا داده است. رئیس اداره حملونقل مسافر برونشهری استان همدان با اشاره به رشد 5 درصدی جابهجایی مسافران در سال 1403، این آمار را نشاندهنده اعتماد عمومی و عملکرد مطلوب شرکتهای حملونقلی دانست. وی تأکید کرد: هماهنگی میان شرکتها، انجمنهای صنفی، رانندگان و نهادهای نظارتی برای موفقیت این حوزه ضروری است. وی افزود: در ایام پرتردد سال، از جمله نوروز و تعطیلات تابستانی، این اداره با اجرای طرحهای ویژه و ایجاد هماهنگی میان بخشهای مختلف، توانسته است ظرفیت ناوگان را بهینهسازی کرده و مشکلات احتمالی را کاهش دهد. رئیس این اداره افزود: مدیریت دادهمحور و سیاستهای کنترلی هوشمند در ایجاد نظم در حملونقل جادهای مؤثر بوده است. وی افزود: یکی از دغدغههای اصلی این اداره، نوسازی ناوگان و افزایش ایمنی است. رئیس اداره حملونقل مسافر برونشهری استان همدان در این خصوص گفت: با پیگیری تبصره 18 و فراهمسازی تسهیلات مالی، گامهای مؤثری در بهبود وضعیت ناوگان و کاهش سوانح جادهای برداشتهایم. همچنین، نظارت دقیق بر عملکرد مدیران فنی و بهرهگیری از فناوریهای پایش ناوگان موجب حفظ بالاترین سطح ایمنی سفرها شده است. به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رئیس این اداره همچنین تأکید کرد: تمامی شکایات مسافران و رانندگان به دقت پیگیری و حلوفصل میشود تا هیچ مطالبهای بیپاسخ نماند و همکاری مؤثر بین بخشهای دولتی و خصوصی، موجب ارائه خدمات بهتر و ایمنتر به مردم و در نهایت بهبود مستمر این حوزه خواهد شد.
|