هگمتانه، گروه فرهنگی: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از بازارسازی فرهنگی برای پویانمایی بچه زرنگ و عرضه 400 محصول در این رابطه خبر داد. حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در گفتوگویی، از برنامه این مرکز برای فعالیت در عرصه بازارسازی فرهنگی خبر داد و گفت: بنا داریم برای تولیدات کانون، اعم از پویانمایی و فیلم، در این مسیر فعالیت کنیم. وی از بازارسازی فرهنگی برای پویانمایی بچه زرنگ خبر داد و افزود: در همین راستا برنامهریزی کردهایم تا محصولاتی را در حوزه نوشتافزار، پوشاک و... با طرح پویانمایی بچه زرنگ تولید و عرضه کنیم. تعداد اقلام این بخش به 400 محصول فرهنگی خواهد رسید. گفته میشود پویانمایی سینمایی بچه زرنگ توانسته با نزدیک به 70 میلیارد تومان رکورد پرفروشترین فیلم کودک و با بیش از دو میلیون و 200 هزار نفر مخاطب، رکورد پرمخاطبترین فیلم پویانمایی تاریخ سینمای ایران را کسب کند. بچهزرنگ به کارگردانی بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی روایت پسر بچهای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان میداند و در قصهای ماجراجویانه در دل جنگل، سعی در نجات آخرین ببر ایرانی دارد. این پویانمایی محصول مشترک گروه هنرپویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
|