کد خبر : 65850
تاریخ : 1403/8/3
گروه خبری : خبر همدان

امام جمعه همدان:

انباشت مشکلات در همدان

مدیری که به وعده‌اش وفا نکرده مورد سؤال قرار گیرد




هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به انباشت مشکلات در همدان طی سال‌ها، گفت: مدیری که سال‌ها قبل وعده‌ای داده و امروز هنوز محقق نشده، باید مورد مطالبه و سؤال قرار گیرد.
به گزارش هگمتانه، آیت‌ا... حبیب الله شعبانی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل بازرسی استان یکی از معضلات در همدان را انباشت مشکلات در طول سال‌هاست عنوان کرد و افزود: نمی‌شود به خاطر برخی مشکلات، چندین سال حق مردم را معطل نگه داشت.
امام جمعه همدان با بیان اینکه گاهی آسیب اختلاف دو دستگاه، متوجه مردم می‌شود خاطرنشان کرد: مدیری که قدرت خطر کردن نداشته باشد، نمی‌تواند به خوبی از پس مشکلات بر آید و لذا گاه شاهد ترک فعل خواهیم بود.
آیت‌ا... شعبانی اظهار کرد: البته از طرفی باید مراقب باشیم تا فساد ایجاد نشود و به دنبال منافع شخصی اقدامات سوق پیدا نکند.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید با مشورت خود به مسؤولان کمک کنند، بازدیدهای سرزده را بسیار مؤثر دانست و خواستار استمرار این بازرسی‌ها شد.
به نقل از کانال اطلاع‌رسانی امام جمعه همدان، آیت‌ا... شعبانی گفت: سازمان بازرسی در حل مشکلات و سرعت بخشیدن به کار و در حمایت از حقوق بیت‌المال و مبارزه با فساد می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/65850