کد خبر : 65804
تاریخ : 1403/8/1
گروه خبری : خبر همدان

استاندار همدان:

به دنبال روش‌های جدید تأمین مالی مصلی



هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار همدان از تشکیل کمیته ویژه‌ای برای بررسی روش‌های جدید در راستای رفع مشکلات و تأمین مالی مصلی همدان، خبر داد.
به گزارش هگمتانه، حمید ملانوری‌ ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌ مصلی بزرگ همدان اظهار کرد: مصلی در کنار نقش مذهبی خود، بستر اصلی و مهمی برای سیاست‌گذاری و اجرای بسیاری از فعالیت‌ها و امور فرهنگی، مدیریتی و حتی اداری و سیاسی است.
وی در ضرورت تکمیل این پروژه افزود: مصلی همچنین می‌تواند محوری برای سیاست‌گذاری‌های امور اجتماعی باشد و از این جهت باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
استاندار همدان خاطر‌نشان کرد: مصلی نماز جمعه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در هر استان یا شهر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نه تنها برای اقامه نماز جمعه استفاده می‌شود، بلکه نقشی اساسی در هماهنگی و انجام فعالیت‌های مردمی دارد.
وی با تأکید بر اینکه در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ، نیاز به مرکزی که فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مردم را سازماندهی کند، به‌شدت احساس می‌شود ادامه داد: این مرکز می‌تواند با همکاری نهادهای مختلف به عنوان یک پایگاه هم‌افزایی برای فعالیت‌های مردمی عمل کند.
ملانوری‌ همچنین گفت: مقرر شد کمیته ویژه‌ای برای بررسی روش‌های جدید و خلاقانه جهت رفع مشکلات تأمین مالی این پروژه‌، تشکیل شود.
به نقل از کانال اطلاع‌رسانی استانداری همدان، وی یادآور شد: مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی می‌تواند با کاهش هزینه‌ها و تسریع در انجام پروژه‌ها به نتایج مثبتی منجر شود.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/65804