کد خبر : 65803
تاریخ : 1403/8/1
گروه خبری : خبر همدان

توصیه‌های نماینده ولی فقیه در استان به اعضای دبیرخانه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

مظلومیت کودکان غزه و کم‌برخوردارها فراموش نشوند



هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مظلومیت کودکان غزه در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بیان شود، گفت: مسؤولان برگزاری، جشنواره تئاتر را با نگاه انتقادی مطالعه و بررسی کنند.
به گزارش هگمتانه، آیت‌ا... حبیب الله شعبانی‌ روز سه شنبه در جمع اعضای دبیرخانه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: بستر حضور کودکانی که کمتر امکان شرکت در برنامه‌های جشن را دارند، در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فراهم شود.
وی با بیان اینکه در کنار برگزاری این جشنواره باید نگاه تربیتی نیز داشته باشیم و برای آن برنامه‌ریزی شود افزود: همگانی بودن و توسعه این جشنواره در همدان یک ضرورت است تا همه کودکان همدانی در آن دخیل باشند.
امام جمعه همدان عنوان کرد: مسؤولان برگزاری، جشنواره را با نگاه انتقادی مطالعه و بررسی کنند و همه به ارتقا سطح برگزاری این جشنواره کمک کنند.
شعبانی با بیان اینکه پویایی در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مورد توجه قرار گیرد، افزود: نباید برنامه امسال با سال‌های گذشته یکسان باشد.
به نقل از تسنیم، وی اظهار کرد: با توجه به حضور مهمانانی از دیگر کشورها، باید از مظلومیت کودکان غزه در اینجا صحبت کرد کودکی که می‌توانست در این جشنواره حاضر شود و در حال شادی باشد، الان درگیر قدرت‌طلبی رژیم منحوس و‌ کودک‌کش شده است.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/65803