کد خبر : 65016
تاریخ : 1403/7/10
گروه خبری : خبر همدان

ملانوری استاندار جدید همدان:

برای توسعه متوازن همدان برنامه دارم



هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار جدید همدان با بیان اینکه با برنامه‌ای جامع و توسعه‌ای در زمینه‌های مختلف برای استان کار خواهم کرد گفت: توسعه متوازن مبتنی بر برنامه‌ای عملیاتی را در برنامه دارم.
به گزارش هگمتانه، حمید ملانوری با بیان اینکه از رای اعتماد هیأت دولت برای تصدی مسؤولیت به عنوان استاندار همدان قدردانی می‌کنم اظهار کرد: بسیار خرسندم که در خدمت مردم خوب و فهیم و نجیب همدان باشم.
وی با بیان اینکه همدان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد گفت: هر زمان که دولت تشخیص دهد کار خود را در این استان پرظرفیت آغاز خواهم کرد.
استاندار جدید همدان در پاسخ به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای استان عنوان کرد: اجازه دهید بعد از ورود به استان و شروع کار برنامه‌ها را مفصل بیان کنم.
وی با بیان اینکه از ظرفیت تمام گروه‌ها، افراد مؤثر، احزاب، سازمان‌های مردم‌نهاد، مجمع نمایندگان در استان، نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه برای پیشبرد امور و پیشرفت استان بهره خواهم برد گفت: تعامل و ارتباط با رسانه‌ها نیز موضوعی است که عمیقا و قلبا به آن معتقدم.
ملانوری با بیان اینکه معتقدم همدان یکی از استان‌های خوش‌نام و مؤثر و دارای شخصیت‌های اثرگذار در کشور است افزود: اقدامات قابل توجهی در استان از سوی دولت‌های قبل انجام شده که قدردان زحمات آنها هستم اما در برخی حوزه‌ها عقب‌ هستیم که برای حل آن برنامه داریم.
وی با تأکید بر لزوم‌ تقویت و توسعه راه‌های مواصلاتی استان؛ راه‌آهن، فرودگاه و زیرساخت‌های گردشگری عنوان کرد: در بخش مسکن، صنایع تبدیلی و تولید ثروت از بخش کشاورزی و درآمدزایی از بخش معدن و همچنین کاهش بیکاری ورود ویژه خواهیم کرد.
استاندار جدید همدان با بیان اینکه با برنامه‌ای جامع و توسعه‌ای در زمینه‌های مختلف برای استان کار خواهم کرد از تمرکز بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برنامه هفتم توسعه، سیاست‌های کلی نظام و ارائه برنامه‌های مبتنی بر نیازها و ظرفیت‌های استان سخن گفت.
به نقل از فارس، وی با بیان اینکه برخی از نقاط استان توسعه خوبی دارد و برخی خیر گفت: در دولت چهاردهم توسعه متوازن مبتنی بر برنامه‌ عملیاتی را در استان پیگیری و اجرا خواهیم کرد.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/65016