کد خبر : 64895
تاریخ : 1403/7/7
گروه خبری : خبر همدان

به همت شهرداری منطقه چهار همدان

آسفالت بلوار ارتش نو شد



هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر منطقه چهار شهرداری همدان از روکش آسفالت بلوار ارتش همدان خبر داد و گفت: اجرای این پروژه با هزار و 700 تن آسفالت و با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال انجام شد.
به گزارش هگمتانه، رحیم الوندی از ترمیم و روکش آسفالت بلوار ارتش شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک وسایل سبک و سنگین در بلوار ارتش که به عنوان محور اصلی عبور وسایل نقلیه از شمال به غرب کشور محسوب می‌شود، هر سال ترمیم آسفالت این معبر در دستور کار شهرداری منطقه چهار قرار دارد.
وی با بیان اینکه سال گذشته مسیر بلوار ارتش از میدان صدا و سیما تا روگذر شهید قهاری سعید، با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال روکش کامل شد گفت: سال جاری نیز بلوار آیت‌ا... نجفی با 1300 تن آسفالت و با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال اجرا شد.
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با بیان اینکه امسال نیز ترمیم آسفالت بلوار ارتش به میزان یک هزار و 700 تن آسفالت و با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت عنوان کرد: از اول مهرماه و با هماهنگی و مجوز راهنمایی و رانندگی، شهرداری منطقه چهار نسبت به روکش آسفالت بلوار ارتش اقدام کرد.
وی گفت: اجرای عملیات آسفالت در هنگام شب انجام شد که تردد وسایل در حداقل باشد و کار به آسانی و با ایمنی بیشتر انجام گیرد.
الوندی با بیان اینکه کار روکش آسفالت بلوار ارتش پنج شب به طول انجامید و 35 نفر نیرو در این عملیات حضور داشتند گفت: در این حوزه یک دستگاه فینیشر؛ 10 ماشین کمپرسی، دستگاه تراش و درزگیری به کار گرفته شد.
به نقل از روابط عمومی‌شهرداری منطقه چهار همدان، وی بیان کرد: روکش آسفالت بلوار ارتش همدان با اقدامات پیشگیرانه ایمنی، انجام شد و با زیرساخت‌های مناسب تقدیم شهروندان شد.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/64895