کد خبر : 62544
تاریخ : 1403/4/21
گروه خبری : زندگی با کتاب

مسعود ویژه رئیس شورای سیاستگذاری

جشن ملی مهر سینمای ایران در همدان شد




هگمتانه، گروه کتاب: مسعود ویژه رئیس شورای سیاستگذاری سومین دوره جشن ملی مهر سینمای ایران در همدان شد.
به گزارش هگمتانه، قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری سومین دوره جشن ملی مهر سینمای ایران در همدان منصوب کرد.
در این حکم آمده است «نظر به تعهد، توانایی و تجربه ارزشمندتان در حوزه‌های فرهنگی و هنری به استناد «تبصره ٢ بند ب٢» شیوه‌نامه اجرایی جشن ملی «مهرسینمای ایران» به‌عنوان رئیس شورای سیاستگذاری بخش استانی سومین دوره جشن منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال، با تدابیر و رهنمودهای ارزنده خود موجبات برگزاری شایسته این رویداد فرهنگی، هنری را در آن استان فراهم نمایید.»
جشن ملی سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما، با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته‌های مختلف و هنرمندان شاخص استان‌ها طراحی و پیش‌بینی شده است.
در جشن مهر سینمای ایران با همکاری و هم‌فکری نهادها و شخصیت‌های هنری، فعال‌ترین و شاخص‌ترین سینماگران استانی شناسایی و پس از ارزیابی از برگزیدگان در مراسمی که به همین مناسبت در مراکز یا شهرستان‌های منتخب در نظر گرفته شده است، تجلیل خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، از برگزیدگان رشته‌های مختلف از جمله کارگردانی، بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلم‌برداری، انیمیشن، سینماداران، آموزشگاه‌های سینمایی، پژوهشگران، تهیه‌کنندگان و غیره در این رویداد قدردانی به عمل می‌آید.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/62544