کد خبر : 62538
تاریخ : 1403/4/21
گروه خبری : زندگی با کتاب

افزودنی‌های مجاز


هگمتانه، گروه کتاب: بسیاری از مشکلات و مسائل امنیتی در کشور ما متاثر از تصمیم یا رفتارهای نادرستی است که عمدتا به صورت ناخواسته و بدون نیت سوء صورت می‌گیرد.
به گزارش هگمتانه، این اتفاق در بسیاری از اوقات آسیب‌های جبران‌ناپذیری به فرد، سازمان و یا حتی تمام کشور وارد ساخته است.
بخش مهمی از این رفتارها زمانی سر می‌زند که افراد به اندازه کافی نسبت به روش‌ها و شگردهای کلاه‌برداران، شیادان، مهندسان اجتماعی و سازمان‌های جاسوسی آگاهی ندارند.
بر همین اساس منشور تلاش دارد تا با ارائه محصولات هنری و رسانه‌ای گامی در جهت افزایش سواد امنیتی جامعه ایرانی برداشته تا همه ایرانیان در برابر آسیب‌های امنیتی مصون باشند.
در این بخش می‌توانید با برخی از محصولات منشور آشنا شوید و از طریق مراجعه به نشانی www.Manshoor.org و یا تماس با شماره 02188506741 این محصولات را تهیه کنید.
کتاب افزودنی‌های مجاز نوشته روح‌الله لطیفی شهرام است. این کتاب دربرگیرنده پنجاه حکایت و تمثیل به همراه نکات مرتبط آموزشی است تا سخنرانان و اساتید توجیهی بتوانند ارائه‌ای تأثیرگذار و جذاب‌تر داشته باشند.
افزودنی‌های مجاز در 111 صفحه و توسط نشر صباح منتشر شده است.
بریده‌ای از کتاب:
... در خلیج نپال نوعی چتر دریایی زندگی می‌کند که معمولا سرنوشت خوبی در انتظارش نیست. در محل زیست این حیوان، صدف‌هایی هستند که پوسته‌ای براق و جذاب دارند.
چتر دریایی به سوی این صدف‌ها جذب می‌شود و آنها را می‌خورد. این صدف‌ها قابل هضم در معده چتر دریایی نیستند و بی‌هیچ درد و ایجاد حساسیتی به دیواره معده او می‌چسبند و بعد از چهار ماه، شروع می‌کنند به خوردن دیواره و معده چتر دریایی و دیری نمی‌گذرد که دیگر اثری از او باقی نمی‌ماند!

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/62538