کد خبر : 62530
تاریخ : 1403/4/21
گروه خبری : ورزش

همدانی‌ها چوب کشی کردن


هگمتانه، گروه ورزش: مسابقات چوب کشی انتخابی استان همدان در شهرستان درگزین، برای اعزام به مسابقات کشوری و انتخابی تیم‌ملی در دو بخش بانوان و آقایان به کار خود پایان داد.
مسابقات چوب کشی انتخابی استان همدان در شهرستان درگزین، برای اعزام به مسابقات کشوری و انتخابی تیم‌ملی در دو بخش بانوان و آقایان به کار خود پایان داد.
در این رقابت‌ها کتابی رئیس هیأت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان همدان و همچنین اسکندری دبیر استان و محمدی نایب رئیس استان و همچنین نعمتی رئیس هیأت ورزش روستایی شهرستان رزن وصبوری رئیس هیأت ورزشی روستایی شهرستان درگزین حضور داشتند.
در این مسابقات در بخش آقایان، بربط به عنوان داور مسابقات چوبکشی و در بخش بانوان فراهانی نیا قهرمان کشور، داوران مسابقات در این رقابت‌ها بودند.در این رقابت‌ها مهدی غلامی قهرمان ایران و جهان و وفایی قهرمان‌ارزنده ایران و آسیا حضور داشتند.
در پایان این مسابقات نفرات برتر به شرح ذیل علام شدند:
* بخش بانوان
1. بهاره صلح میرزایی از شهرستان تویسرکان در وزن منفی 55 کیلو گرم
2. مهدیه نوروزی صبور از شهرستان درگزین در وزن منفی 65 کیلو گرم
3. مریم ابراهیمی از شهرستان درگزین در وزن منفی 75 کیلو گرم،همچنین فراهانی نیا به عنوان سرپرست و مربی تیم چوبکشی بانوان‌استان همدان را در انتخابی تیم ملی همراهی خواهد نمود.
* بخش آقایان
1. سعید انوری از شهرستان همدان در وزن منفی 65 کیلو گرم
2. علیرضا بابایی از شهرستان همدان در وزن منفی 70 کیلو گرم
3. مهدی وفایی پور از شهرستان همدان در وزن منفی 80 کیلو گرم
4. هادی وفایی پور از شهرستان همدان در وزن منفی 90 کیلو گرم
4. مهدی غلامی از شهرستان کبودراهنگ در وزن منفی 105 کیلو گرم، همچنین بربط و رضا قیطاسی قهرمان ایران و جهان به عنوان سرپرست و‌مربی تیم آقایان استان همدان را در انتخابی تیم ملی همراهی خواهند کرد.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/62530