کد خبر : 62516
تاریخ : 1403/4/21
گروه خبری : شهرستان

جریمه یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم آشپزخانه در همدان



هگمتانه، گروه شهرستان: رئیس شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی در همدان از صدور جریمه یک میلیارد و 744 میلیون ریالی برای قاچاق لوازم آشپزخانه خبر داد.
به گزارش هگمتانه، بهادر جانجان از جریمه یک‌میلیارد و 744 میلیون ریالی قاچاق لوازم آشپزخانه در همدان خبر داد و اظهار کرد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل 21 دستگاه پلو پز 10 کاره به ارزش 872 میلیون ریال رسیدگی کرد.
وی گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به عدم ارائه مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت 872 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. رئیس شعبه ویژه گلوگاه شهید زارعی در همدان افزود: همچنین شعبه به ازای خودرو حامل کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت 872 میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و 744 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. به نقل ازفارس، وی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک اتوبوس بین شهری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/62516