کد خبر : 62468
تاریخ : 1403/4/20
گروه خبری : شهرستان

آغاز عملیات اجرایی زائرسرای نهاوند


هگمتانه، گروه شهرستان: عملیات اجرایی زائرسرای بزرگ نهاوند در پارک نوح آوند که در حاشیه کمربندی خلیج فارس قرار دارد با حضور مسؤولان آغاز شد.
به گزارش هگمتانه، ظهر دیروز عملیات اجرایی زائرسرای بزرگ نهاوند در پارک نوح آوند که در حاشیه کمربندی خلیج فارس قرار دارد با حضور مسؤولان آغاز شد.
شهردار نهاوند در این آئین گفت: با توجه به اینکه نهاوند یکی از مسیرهای اصلی تردد زائران ایرانی عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی است احداث این زائرسرا نیاز مبرم شهرستان بود که به لطف الهی در آغازین روزهای ماه محرم عملیاتی شد.
مجید یوسفی‌نوید افزود: برای آماده‌سازی این فضا 12 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده و تمام تلاش ما این است این مکان در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد. وی افزود: این زائرسرا در زمینی به مساحت 510 مترمربع ساخته می‌شود و امکاناتی مانند احداث 12 چشمه سرویس بهداشتی، 6 باب حمام، پارکینگ، محل استراحت زائرین و فضای سبز در آن طراحی شده است.
شهردار نهاوند احداث پارک بزرگ نوح آوند را یکی از طرح‌های بزرگ عمران شهری نهاوند عنوان کرد و افزود: با بهره‌برداری از این طرح شاهد یکی از بهترین و زیباترین فضاهای تفریحی شهر نهاوند خواهیم بود که می‌تواند بر جاذبه گردشگری آن با توجه به حجم بالای تردد جاده‌ای نیز بیفزاید.
وی از اقدامات شهرداری نهاوند برای زیباسازی‌ و مبلمان شهری مناسب شهر سخن گفت و افزود: ما برای زیباسازی‌ و جذابیت بیشتر شهر طی سه سال گذشته اقدامات کم‌نظیر و بی‌سابقه‌ای را انجام داده‌ایم که قطعا برای شهرستان ماندگار خواهد بود.
به نقل از فارس، یوسفی‌نوید افزود: از جمله این موارد آسفالت معابر شهری که در برخی موارد پس از 35 سال صورت گرفته و همچنین احداث پارک محلات در راستای عدالت در خدمات‌رسانی و رفع برخی معضلات شهری اتفاق افتاده است.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/62468