کد خبر : 62456
تاریخ : 1403/4/20
گروه خبری : خبر همدان

خط آزاد- 20 تیر

  با حضور سرپرست ریاست‌جمهوری و معاون علمی رئیس‌جمهور «سازمان ملی هوش مصنوعی» افتتاح شد.
  وزارت بهداشت اعلام کرد: در حال حاضر، استان‌های هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان، بوشهر، خوزستان، گیلان، مازندران و گلستان درگیر بیماری تب دنگی هستند.
  دادستان تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا حکم قضایی برای پلمب دفتر ترکیش ایرلاین صادر شده بوده است گفت: هیچ حکم قضایی در این مورد صادر نشده است.
  سردبیر رادیو اسرائیل گفت: ارسال پیام پزشکیان به سیدحسن نصرالله آن هم قبل از مراسم تحلیف، نشان داد که سیاست‌ آن‌ها در قبال نیروهای مقاومت علیه اسرائیل هیچ تغییری نخواهد کرد.
  سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به برخی سخنان درباره برکناری شهردار تهران و به راه‌اندازی برخی پویش‌ها در این‌باره گفت: اکثریت شورا با قوت کنار شهردار تهران است و زاکانی با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد.
  آذری‌جهرمی یکی از اعضای ستاد انتخاباتی پزشکیان اعلام کرد: از دیروز اخباری توسط برخی چهره‌های شناخته شده رسانه‌ای درباره ترکیب شوراهایی مثل شورای سیاست‌گذاری دولت چهاردهم یا شورای انتصابات، دست به دست می‌چرخد. همه فیک است و روال شفاف و مدل علمی و بروز انتخاب وزرا توسط رئیس‌جمهور منتخب به زودی اعلام می‌شود.
  در پی درخواست مدیرعامل  شرکت توزیع نیروی برق استان و پیشنهاد کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی که در بازه‌زمانی امتحانات پایان ترم و یا برگزاری کنکور سراسری هستند امروز چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۰ و ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۶ آغاز و با دو ساعت تعجیل در پایان کار رأس ساعت یازده تعطیل می‌شوند.
  رئیس شورای شهر تهران از ارسال طرحی از سوی شورای عالی استان‌ها جهت افزایش زمان شورای ششم از ۴ سال به ۷ سال خبر داد.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/62456