کد خبر : 61864
تاریخ : 1403/4/3
گروه خبری : خبر همدان

تقدیر شهردار همدان از دانشجویان برگزیده همدانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی

حسینی شهردار همدان: از ظرفیت مناظره‌ها و گفت و گوها برای مدیریت شهری بهره بگیریم




هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان از دانشجویان برگزیده همدانی در دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی تقدیر و تأکید کرد: از ظرفیت مناظره‌ها و گفت و گوها برای مدیریت شهری بهره بگیریم.
به گزارش هگمتانه، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، سید مسعود حسینی در تقدیر از برگزیدگان مناظره‌های دانشجویی عنوان کرد: برگزاری مناظره‌ها و گفت‌وگوها در سطوح مختلف جامعه اتفاق مثبتی است که نتایج و دستاوردهای خوبی خواهد داشت.
وی افزود: تشخیص و شناخت مسأله در موضوعات مختلف توسط جهاد دانشگاهی بیانگر اهمیت گفت‌وگو و نوید بخش فرهنگ سازی مناظره و نقد و گفت‌وگو در جامعه است.
این مقام ارشد مدیریت شهری با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت مناظره‌ها در شهرداری همدان گفت: می‌توانیم یک مرکز گفت‌وگو در شهر همدان داشته باشیم و سایت موزه میدان امام خمینی(ره) ظرفیت خوبی برای ترویج گفت‌وگو و بهره‌گیری از نظرات دیگران است.
حسینی با بیان اینکه باید از نقاط قوت مناظره‌ها و تجربیات بهره بگیریم تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما برگزاری جلسه با نخبگان متخصص پیرامون حوزه‌های مختلف شهرداری است و انشالله جهاد دانشگاهی پای کار بیاید تا این جلسات و مرکز گفت‌وگوها تبدیل به فرصتی سازنده و علمی به نفع شهر و شهروندان شود.
در پایان مراسم از برگزیدگان دوازدهمین دوره مسابقات مناظره‌های دانشجویی که از بین 64 تیم از سراسر کشور موفق به کسب رتبه دوم و شایسته تقدیر شدند، تقدیر به عمل آمد.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/61864