کد خبر : 57814
تاریخ : 1402/11/15
گروه خبری : خبر همدان

استقبال پرشور همدانی‌ها از جشنواره آدم‌برفی

روز خوش شهروندان با ساخت آدم‌برفی



هگمتانه، گروه خبر همدان: روز گذشته شهروندان همدانی ساعات خوشی را با برگزاری جشنواره آدم برفی از سوی شهرداری همدان در بلوار ارم داشتند.
به گزارش هگمتانه، عصر روز گذشته به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر جشنواره «آدم برفی» با ساخت آدم برفی و تندیس‌های برفی در بوستان ارم شهر همدان برگزار شد.
مسؤولان شهر همدان برای بالا بردن روحیه و ایجاد شادی و نشاط در جامعه و همچنین با توجه به وجود نعمت خدادادی برف در این روزها، جشنواره‌ای را ترتیب دادند که هم می‌تواند جنبه سرگرمی و تفریح داشته و هم بهانه‌ای برای ایجاد روحیه نشاط در جامعه باشد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار هگمتانه اظهار کرد: جشنواره زمستانه آدم‌برفی با موضوع ساخت آدم‌برفی و تندیس‌های برفی با حضور پرشور خانواده‌های همدانی در بلوار ارم برگزار شد.
هادی بلاغی با اشاره به اینکه با وجود هوای سرد زمستان شاهد جمعیت کثیری از شهروندان در محل برگزاری این جشنواره بودیم گفت: امسال هم توفیق شد که جشنواره آدم‌برفی را در ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار کنیم.
وی با تأکید بر اینکه سازمان فرهنگی رسالت خود را بر این گذاشته که به هر بهانه‌ای برنامه‌هایی را با محوریت شور و نشاط اجتماعی در شهر برگزار کند و لحظات شادی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد عنوان کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصت خوبی است که به این مهم بپردازیم و برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را در سطح شهر برگزار کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه چند روز پیش شاهد بارش برف در شهر همدان بودیم و به شکرانه این نعمات آسمانی فرصت را غنیمت شمردیم و جشنواره آدم‌برفی برگزار شد خاطرنشان کرد: شاید وسعت بارش‌ها طوری نبود که جشنواره زمستانی وسیعی را برگزار کنیم و این برای برخی از شهروندان هم سؤال بود که چطور می‌توان جشنواره‌ای را برگزار کرد اما با زحمات همکاران خوب ما در شهرداری برف‌هایی در بوستان ارم جمع شد و این اتفاق مهم رقم خورد تا خانواده‌ها یک روز ساعات خوبی را کنار هم داشته باشند.
وی عنوان کرد: این قول را به همشهریان می‌دهیم که از هر بهانه‌ای برای شاد کردن آنها استفاده کنیم و برنامه‌های بعدی را به مناسبت‌های مختلف داشته باشیم.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/57814