کد خبر : 53153
تاریخ : 1402/7/6
گروه خبری : خبر همدان

معاون اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان:

کمک هزینه سفر اربعین به 540 زائر اولی

«پویش مشق احسان» در استان همدان اجرا می‌شود




هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان از اجرای پویش مشق احسان با مشارکت 30 درصدی خیران و گروه‌های مردمی در استان همدان و کمک هزینه سفر اربعین به 540 زائر اولی خبر داد.
به گزارش هگمتانه، علی چهاردولی با اشاره به اهدای کمک هزینه سفر اربعین به زائر اولی‌ها به تعداد 540 نفر هر نفر 500 هزار تومان اظهار کرد: پویش مشق احسان با مشارکت 30 درصدی خیران و گروه‌های مردمی با موضوع اهدای لوازم‌تحریر به تعداد 5000 بسته و هر بسته به ارزش 320 هزار تومان در مناطق کم برخوردار استان همدان انجام شده است.
وی افزود: اعطای تسهیلات اشتغال خرد و خانگی در روستاهای هدف از محل منابع بودجه عمومی کشور با کمک شبکه تسهیل گران اشتغال بنیاد برکت در استان همدان از دیگر اقدامات انجام شده این ستاد بوده است.
معاون اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان با اشاره به اهدای بسته‌های حمایتی گفت: اهدای 65 بسته لبخند مادری به فرزندان سوم و بیشتر خانواده‌های نیازمند و اهدای 7 فقره بسته‌های حمایتی به خانوارهای دارای فرزند 3 قلو توسط بنیاد 15 خرداد ستاد انجام شده است.
چهاردولی خاطرنشان کرد: رزمایش احسان و همدلی با موضوع اهدای بسته‌های کمک معیشت غذایی به تعداد 5 هزار و 300 به ارزش ریالی 4 میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) صورت گرفته است.
به نقل از مهر، وی عنوان کرد: پویش نسیم احسان با موضوع اهدای وسایل سرمایشی پنکه و کولر آبی به ارزش 600 میلیون تومان، اعزام 200 نفر از ارکان خانه محلات در ذیل طرح تحول و توانمندسازی محلات موسوم به طرح 2020 محله به سفر اربعین از اقدامات دیگر ستاد اجرایی بوده که لازم به توضیح است کلیه خدمات ارائه شده با همکاری گروه‌های مردمی به انجام رسیده است.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/53153