کد خبر : 47196
تاریخ : 1401/12/27
گروه خبری : ایران و جهان

فرهنگیان عضو صندوق ذخیره برای دریافت "کدبورسی" اقدام کنند



هگمتانه، گروه ایران و جهان: صندوق ذخیره فرهنگیان از اعضای غصو خواست تا نسبت به دریافت "کد بورسی" اقدام کنند.
صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد: با توجه به تلاش برای تسریع در تخصیص حق مالکانه اعضاء «در قالب سهام بورسی» که لازمه آن ثبت کد بورسی اعضاء در پنل کاربری سامانه صورت وضعیت اعضا است، اعضای شاغل و بازنشسته مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در اسرع وقت نسبت به دریافت کد بورسی طبق فایل راهنما و ثبت کد بورسی دریافتی در پنل مشخصات کاربری به نشانی https://mb.szf.ir/ اقدام کنند.
اعضای مؤسسه برای آمادگی دریافت ارزش مالکانه در قالب سهام در بورس ضروری است اطلاعات بورسی خود را در سامانه صورت وضعیت خود در سایت مؤسسه وارد کنند.
به آن دسته از اعضای مؤسسه که کد بورسی ندارند توصیه می‌شود در اسرع وقت کد بورسی خود را از یکی از کارگزاری‌های معتبر دریافت و پس از احراز هویت در سامانه سجام، کد بورسی دریافتی را در سامانه مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ثبت کنند.
اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان شاغل و بازنشسته شده‌اند، می‌توانند از طریق وبگاه مؤسسه به آدرس https://www.szf.ir قسمت مشاهده صورت وضعیت یا به طور مستقیم از نشانی https://mb.szf.ir وارد سامانه صورت وضعیت اعضا شده و در بخش مشخصات پرسنلی، کد بورسی و شماره همراه خود را وارد کنند.
خاطر نشان می‌‌شود در راستای تحقق یکی از خواسته‌های به حق فرهنگیان عضو مؤسسه در خصوص تخصیص ارزش مالکانه و با توجه به فراهم‌سازی بستر و زیرساخت‌های بورسی شدن هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه مؤسسه و نهایی شدن مدل بورسی شدن شرکت‌ها در گام نخست در شش ماه اول سال 1402 چند شرکت مؤسسه بورسی می‌شوند و در نخستین گام در اردیبهشت ماه سهام اولین شرکت بورسی به فرهنگیان عضو مؤسسه عرضه می‌شود.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/47196