کد خبر : 47183
تاریخ : 1401/12/27
گروه خبری : شهرستان

نجات یک کودک 4 ساله از دست پدر معتاد در همدان


هگمتانه، گروه شهرستان: معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از نجات یک کودک به گروگان گرفته شده توسط پدر معتاد در همدان خبر داد.
به گزارش هگمتانه، حسین بشری در تشریح جزئیات این خبر در همدان گفت: متأسفانه اخیرا مردی که به دلیل استعمال مواد مخدر از نوع شیشه و حشیش با همسر خود اختلاف شدید داشت در یک حرکت غیر متعارف اقدام به حبس فرزند خود در منزل نموده و درب و پنجره‌های منزل را از داخل با دستگاه جوشکاری جوش کرده بود. وی ادامه داد: بعد از اعلام خبر به فوریت‌های پلیسی؛ تیم ویژه‌ای از عوامل انتظامی سریعا در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند و با بررسی‌های اولیه متوجه می‌شوند که پدر به دلیل اعتیاد شدید وضعیت روحی و جسمی مناسب نداشته و در داخل منزل تهدید به قتل فرزند خود می‌نماید.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به شدت بالای استعمال شیشه توسط فرد و اینکه جان بچه چهار ساله در خطر بود یک نفر از روانشناسان پلیس حاضر در صحنه وارد عمل شده و پس از یک ساعت مذاکره با وی نهایتا نامبرده را مجاب می‌کنند که بچه را تحویل عوامل انتظامی دهد؛ در نهایت با هماهنگی مقام قضایی این بچه 4 ساله تحویل مادرش شده و متهم هم به مرکز درمانی منتقل شد.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/47183