کد خبر : 47178
تاریخ : 1401/12/27
گروه خبری : خبر همدان

با تلاش شهرداری منطقه چهار

راه‌اندازی ایستگاه نوروزی در میدان باباطاهر



هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر منطقه چهار شهرداری همدان از راه‌اندازی ایستگاه نوروزی در میدان باباطاهر همدان در راستای ایجاد لحظاتی خوش برای مسافران و شهروندان همدانی خبر داد.
علی طهماسبیان در گفت‌وگو با خبرنگار هگمتانه از راه‌اندازی ایستگاه نوروزی در میدان باباطاهر همدان خبر داد و اظهار کرد: تصمیم گرفتیم جدای از اقداماتی که در حوزه فرهنگی و اسکان مسافران در ایام نوروز داریم، یک ایستگاه نوروزی را برای اوقات خوش مسافران و شهروندان راه‌اندازی کنیم.
وی از آغاز به کار این ایستگاه نوروزی طی روز جمعه خبر داد و گفت: به ظرفیت حضور 150 نفر میز و صندلی در محوطه دور میدان باباطاهر روبه‌روی خیابان شهید ستار ابراهیمی چیده شده تا پذیرای مسافران و شهروندان باشیم و البته امکان افزایش این ظرفیت وجود دارد.
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان به برپایی سفره هفت سین، سفالگری زنده، تئاتر خیابانی با گویش همدانی، اجرای خواننده پاپ و هنرمندان موسیقی، تواشیح و سرودهای انقلابی و... در این ایستگاه سخن گفت و افزود: در محوطه میدان باباطاهر ویدئو وال نصب خواهد شد و برنامه‌هایی از این طریق در شب برای مسافران و شهروندان اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت این ایستگاه از ساعت 10 تا 22 با پذیرایی از مسافران و شهروندان عنوان کرد: با اتحادیه قنادان نیز هماهنگ شده تا شیرینی‌های همدان در این ایستگاه ارائه شود و معرف سوغات همدان باشد.
طهماسبیان خاطرنشان کرد: این ایستگاه به عبارتی راهنمای گردشگری مسافران هم خواهد بود که به توزیع بروشور و راهنمایی گردشگران و مسافران  خواهیم پرداخت.
وی با اشاره به اینکه در ورودی همدان از سمت کرمانشاه و بالاتر از بیمارستان ارتش راهنمایی گردشگری در برنامه است گفت: از امروز کاروان شادی در محلات منطقه چهار شهرداری نیز راه‌ می‌افتد تا با اجرای برنامه‌هایی شاد از آمدن بهاری خوش خبر دهد.
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان بیان کرد: تمام تلاش ما این است که مراسم ملی و مذهبی به گونه‌ای برگزار شود تا همدلی و همبستگی در بین مردم تقویت شود.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/47178