کد خبر : 46665
تاریخ : 1401/12/10
گروه خبری : شهرستان

تکذیب مسمومیت دانش‌آموزان روستای امیرآباد رزن


هگمتانه، گروه شهرستان: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رزن گفت: ماجرای مسمومیت هفته گذشته دانش‌آموزان روستای امیرآباد با گاز مونوکسیدکربن صحت ندارد و کاملاً کذب است و از طریق مراجع قانونی پیگیر چنین خبر کذب که موجب تشویش اذهان عمومی شده خواهیم بود.
به گزارش هگمتانه، پرویز علی‌بنده‌لو اظهار کرد: هفته گذشته دوم اسفندماه گزارش شد که در مدرسه روستای امیرآباد دانش‌آموزان دچار گازگرفتگی شده‌اند و به محض اطلاع از موضوع بلافاصله با اعزام آمبولانس، بنده، حراست فرمانداری، بخشدار، رئیس اورژانس نیز در محل حاضر شدیم که خوشبختانه هیچ گونه مشکلی نبود.
وی افزود: در این مدرسه تنها یک مورد مسمومیت یکی از دانش‌آموزان اتفاق افتاده بود که این دانش‌آموز بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد اما مسمومیت این دانش‌آموز با گاز مونوکسیدکربن تأیید نشده و پرونده وی در بیمارستان موجود است در ضمن نکته جالب اینکه در همان روز پکیج مدرسه در حال تعمیر بوده است.
علی‌بنده‌لو با بیان اینکه این دانش‌آموز یک روز و نیم در بیمارستان بستری بود که خوشبختانه با سلامتی کامل از بیمارستان مرخص شد، خاطرنشان کرد: نشر اخبار کذب مبنی بر «مسمومیت 45 دانش‌آموز با گاز مونوکسیدکربن در مدرسه امیرآباد رزن» کاملاً کذب بوده و مسمومیت یک مورد از دانش‌آموزان نیز با گاز مونوکسیدکربن اصلاً تأیید نشده است و تنها برخی از معاندان قصد آب به آسیاب دشمن ریختن دارند.
به نقل از ایسنا، وی با اشاره به وجود 85 مدرسه در سطح شهر و روستای رزن با حدود 7000 دانش‌آموز در حال تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان گفت: بیش از 90 درصد مدارس شهرستان رزن به سامانه گرمایشی پکیج مجهز هستند و صددرصد سامانه گرمایشی مدارس استاندارد است.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/46665