کد خبر : 45876
تاریخ : 1401/11/12
گروه خبری : خبر همدان

شهردار همدان:

بارش برف کم‌نظیر، تلاش و کار بی‌نظیر

پاک‌سازی معابر درجه یک، دو، سه و کوچه‌های فرعی




هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان با اشاره به بارش برف کم نظیر در شهر از تلاش و کار بی نظیر و پاک‌سازی معابر درجه یک، دو و سه و کوچه‌های فرعی خبر داد.
به گزارش هگمتانه، سید مسعود حسینی در خصوص اقدامات برف‌روبی شامگاه سه شنبه گفت: هم زمان با بارش برف پاک‌سازی معابر اصلی و فرعی با جدیت انجام شد.
شهردار همدان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص برف‌روبی تمام معابر عنوان کرد: بلافاصله با آغاز بارش برف، برف‌روبی معابر درجه یک، دو، سه و کوچه‌های فرعی و کم عرض انجام شد.
وی با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص تبدیل باران به برف اظهار کرد: از قبل 250 دستگاه ماشین آلات و 500 نفر نیروهای انسانی از قبل در محل‌های مورد نظر مستقر و بلافاصله با تبدیل باران به برف نیروها وارد عمل شدند.
حسینی به بارش باران و آب‌گرفتگی معابر اشاره کرد و افزود: قبل از بارندگی‌ها، نهرها و جوی‌های آب در نقاط مختلف شهر کنترل و پاک سازی شد و مشکلی در زمینه آب‌گرفتگی نداشتیم.
این مقام ارشد مدیریت شهری در ادامه با بیان اینکه قسمت زیادی از عملیات پاک‌سازی از شب تا صبح انجام شد افزود: در حال حاضر با توجه به روان‌آب‌ها، کنترل دریچه‌ها و آبراه‌ها و رفع آب‌گرفتگی‌ها ادامه دارد.
سید مسعود حسینی از شهروندان خواست با سامانه 137 تماس بگیرند تا همکاران شهرداری در اسرع وقت نسبت به پاک‌سازی و رفع آب‌گرفتگی‌ها اقدام کنند.
لازم به ذکر است بلافاصله با آغاز بارش برف سنگین از ساعت 7 شب تا صبح مدیران شهرداری و تمام کارگران خدمات شهری با تمام وجود، توان و امکانات به میدان آمدند تا مشکلی پیش نیاید. شهردار و مدیران شهرداری بدون هیچگونه استراحتی و با تمام وجود در شهر بر نحوه برف‌روبی نظارت می‌کردند و تلاش می‌کردند تا با اقدامات سریع شهر را برف‌روبی و برای تردد شهروندان آماده کنند و می‌شد این حس تلاش را در تک تک چهره‌های مدیران خدوم شهرداری دید. در شب برفی گذشته ساعت سه نصف شب کارگران زحمتکش شهرداری با وجود سرما و سختی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا شهروندان برای تردد در پیاده روها دچار مشکل نگردند و کارگری که با تمام وجود درخت‌ها را با چوب می‌تکاند تا درختان سرپا بمانند. همکاران روابط عمومی و تصویر بردارانی که پا به پای مدیران و کارگران تمام تلاش خود را به کار می‌گرفتند تا تصاویر زیبایی از خدمت به شهروندان ثبت کنند.
به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، مشاهدات میدانی حاکی از آن است که علیرغم بارش برف کم نظیر نتوانست بر تلاش و کار بی نظیر خادمان شهرداری چیره شود و مدیریت شهری همدان توانست وضع تردد شهروندان را به صورت عادی مدیریت نماید و فعالان در عملیات برف روبی با تمام توان معابر اصلی و فرعی را تا قبل از صبح به پایان رساندند.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/45876