کد خبر : 45843
تاریخ : 1401/11/12
گروه خبری : خبر همدان

در اولین ساعات آغاز بارش

شهرداری با همه ظرفیت پای کار برف‌روبی



هگمتانه، گروه خبر همدان: با توجه به بارش رحمت الهی و با شدت گرفتن آن به شکل برف از شامگاه سه شنبه، شهرداری همدان با همه ظرفیت از لحظات آغازین بارش اقدام به برف‌روبی و پاک سازی معابر کرد.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، بر اساس هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارندگی، شهرداری همدان با تشکیل جلسات و بسیج همه امکانات در آماده باش کامل برای برف‌روبی قرار گرفت و با آغاز بارش‌ها و شدت یافتن آن به شکل برف از شامگاه سه شنبه از دقایق آغازین بارش همه امکانات و ظرفیت‌های برف‌روبی شهرداری در خدمت پاک سازی معابر قرار گرفت و خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده و استفاده از ناوگان برف‌روبی شهرداری و بخش خصوصی هیچ یک از معابر اصلی دچار قفل شدگی نشد.
شهرداری همدان برای استفاده از 300 خودرو در برف‌روبی و اضافه کردن نامحدود خودروهای بخش خصوصی در این راستا در آمادگی کامل قرار دارد و همچون برف‌روبی گذشته با تمام توان و به شکل 24 ساعته به خدمت‌رسانی می‌پردازد.
همچنین شهرداری همدان با استفاده از مواد یخ زدا از لغزندگی معابر و ایجاد مشکل در رفت و آمد شهروندان جلوگیری کرد و با توجه به فرهنگ سازی در شرایط بارش، انتظار می‌رود شهروندان نیز در این شرایط از اقداماتی همچون پارک خودرو در حاشیه معابر و انتقال برف به معابر اصلی خودداری کنند.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/45843