کد خبر : 45624
تاریخ : 1401/11/5
گروه خبری : خبر همدان

شهردار همدان:

ورود ویژه مدیریت شهری در برگزاری جشن‌های دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی



هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان از ورود ویژه مدیریت شهری در برگزاری جشن‌های دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش هگمتانه، جلسه هماهنگی برنامه‌های شهرداری همدان به مناسبت‌ ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاونان و مدیران مناطق و سازمان‌ها برگزار شد.
در این جلسه سید مسعود حسینی شهردار همدان ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه رجب و اعیاد مذهبی پیش رو تقارن ایام الله دهه فجر و اعیاد مزبور را موجب نزول برکات و انعام الهی دانست و از همه مدیران شهرداری خواست که در بزرگداشت این ایام حداکثر توان خود را مصروف دارند.
وی با اشاره به حوادث فراوانی که در طول 44 سال گذشته رخ داده است عنوان کرد: خداوند حافظ این انقلاب و نظام است و ما هم باید به عنوان خاکریز نظام آنچه که وظیفه داریم را به بهترین نحو انجام دهیم.
این مقام ارشد مدیریت شهری به ایجاد شادی و نشاط در ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: به هر طریقی باید دل مردم شاد شود و ما هم باید سهم خود را در ایجاد شور و نشاط در جامعه به نحو مطلوب ادا کنیم.
شهردار همدان از همه مدیران، معاونان و مدیران سازمان‌های تابعه شهرداری خواست که با برنامه‌ریزی مناسب با ایجاد نوآوری در تزیینات و تهیه محتوای مناسب و غنی در بنرها و تابلوها و بیلبوردها، دهه فجر متفاوتی رقم زده شود.
به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات خود پرداختند که مواردی از جمله برگزاری مسابقات ورزشی و جشن بزرگ انقلاب، رژه تاکسیرانان، گسترش تزیینات و آذین بندی شهر، برگزاری میز خدمت توسط مدیران مناطق چهارگانه در مساجد، به کارگیری طراحی‌های جدید و خلاقانه در میدان امام(ره)، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم در خصوص افتتاح پروژه‌های قابل بهره‌برداری و کلنگ زنی چند پروژه، بازدید و سرکشی از خانواده شهدای شهرداری، برگزاری مسابقه عکاسی از نمادها و یادمان‌های نصب شده با موضوع انقلاب، غباررویی و عطرافشانی از گلزار شهدا هم زمان با آغاز ایام الله دهه فجر در گلزار شهدا، بازسازی واقعه جلوگیری از ورود تانک‌ها توسط شهید آیت‌ا... مدنی و انقلابیون همراه، اجرای ویدئو مپینگ و نام گذاری خیابان و میدانی با عنوان انقلاب و جمهوری اسلامی در شهر از جمله پیشنهادات و مصوبات این جلسه بود.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/45624