کد خبر : 45588
تاریخ : 1401/11/5
گروه خبری : خبر همدان

رفع مشکل پنج واحد تولیدی


هگمتانه، گروه خبر همدان: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همدان مشکلات پنج طرح تولیدی و صنعتی استان حل شد.
به گزارش هگمتانه، استاندار همدان روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تشریح مصوبات و رسیدگی به پنج فقره پرونده در این جلسه اظهار کرد: پرونده اول مربوط به یک مجموعه تفریحی و خدماتی با مشکل بانکی بود که مقرر شد 2 میلیارد تومان اعتبار در اختیار این مجموعه قرار گیرد تا با بانک اول تسویه حساب کند و وثایق شرکت نیز آزاد شود.
علیرضا قاسمی فرزاد یادآور شد: مشکل شرکت پروتئین ماکیان الوند نیز که با بررسی در ستاد تسهیل با خریداری و نصب تجهیزات مورد نیاز رفع شده بود اکنون برای تصفیه خانه و دفع فاضلاب مهلتی را درخواست کرد و مقرر شد که برای مشکل گازرسانی با مساعدت حق انشعاب را به شکل تقسیط پرداخت کند.
وی تأکید کرد: مشکل بعدی مربوط به یک مجموعه گاوداری 75 راسی بود که قسط آخر منوط به اتصال گاز رسانی بود، مصوب شد که بانک قسط آخر را پرداخت کند.
قاسمی فرزاد گفت: پرونده دیگر مربوط به یک واحد تولیدی کشمش تیزاب بود که در موضوع سرمایه در گردش نیاز به فرصت یک ساله داشت که مقرر شد اقساط بدهی را در 2 قسط شش ماهه پرداخت کند تا بتواند فعالیت خودش را بدون مشکل انجام دهد.
استاندار همدان ادامه داد: پرورش ماهیان سردابی که در کنار بستر رودخانه شکل گرفته دیگر پرونده بررسی شده بود و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای و محیط زیست بررسی‌های لازم انجام گیرد که به این مجموعه تولیدی آسیب وارد نشود و ورودی و خروجی آب از نظر کیفیت نیز ارزیابی شود.
قاسمی فرزاد در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال و خنثی شدن طرح‌ها و تلاش دشمنان برای ایجاد مانع در مسیر انقلاب اسلامی افزود: دستگاه‌های اجرایی کشور امسال را متفاوت با سال‌های دیگر جشن می‌گیرند.
به نقل از ایرنا، وی اظهار کرد: ایام الله دهه فجر امسال را با افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی جشن می‌گیریم تا این طرح‌ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم باشند.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/45588