کد خبر : 43460
تاریخ : 1401/9/4
گروه خبری : ورزش

شوشتری بر زین سوارکاری همدان نشست


هگمتانه، گروه ورزش: محمدرضا شوشتری با کسب حداکثر آرا در مجمع انتخابات هیأت سوارکاری همدان، به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیأت معرفی شد.
مجمع انتخابات هیأت سوارکاری همدان با حضور محمود حیدری سرپرست فدراسیون و علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.
ایوب سنگ سفیدی، محمد رضا شوشتری 2 کاندیدای احراز پست ریاست هیأت سوارکاری استان همدان بودند که در نهایت محمدرضا شوشتری با 14 رای از 18 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید برگزیده شد.
در این مجمع ایوب سنگ سفیدی نیز تنها یک رای کسب کرد و سه برگه رای نیز ممتنع اعلام شد.
مدیرکل ورزش وجوانان همدان در این مجمع گفت: سوارکاری از رشته‌های موفق همدان در سال‌های گذشته بوده و یکی از دستاوردهای مهم این ورزش افزایش باشگاه‌ها از 2 به 12 مجموعه است.
«علی حقیقی» افزود: توسعه بخش باشگاهی در ورزش سوارکاری باعث شده تا مسابقات هفتگی را در سطح استان شاهد باشیم ضمن اینکه در میادین ملی در رده‌های سنی مختلف جایگاه خوبی را شاهد هستیم.
وی اضافه کرد: ورزش همدان در مسیر افتخارآفرین در حرکت است و حضور موفق در میادین بین المللی به ویژه نشان‌های آسیایی و جهانی را هدف گذاری کرده‌ایم.
در این مجمع اعظم رجبی به عنوان نائب رئیس بانوان، علی کریمی به عنوان خزانه دار، سید محمد هزاوه کارشناس خبره، سید مهدی اردستانی زاده و فاطمه یزدی به عنوان عضو هیأت رئیسه و محمود حاتمی به عنوان بازرس هیأت رئیسه انتخاب شدند.
هم اکنون بیش از 200 سوارکار به صورت حرفه‌ای در سطح استان همدان فعالیت دارند.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/43460