کد خبر : 43459
تاریخ : 1401/9/4
گروه خبری : ورزش

به زودی با برگزاری مجمع انتخاباتی:

هیأت‌های ورزشی تیراندازی و نابینایان صاحب رئیس می‌شوند





هگمتانه، گروه ورزش: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری مجمع انتخاباتی چند هیأت ورزشی در آذرماه خبر داد.
علی ضمیری‌کامل اظهار کرد: در چند روز گذشته مجامع انتخاباتی هیأت ورزش‌های رزمی و سوارکاری را برگزار کردیم و چندین هیأت ورزشی از جمله تیراندازی و نابینایان هم به‌زودی انتخاباتشان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه روال اداری 11 مجمع از جمله ثبت‌نام و استعلام برای برگزاری انجام شده و در ماه جاری و همچنین دی‌ماه شاهد انتخابات این هیأت‌های ورزشی خواهیم بود، عنوان کرد: کار سه هیأت ورزشی هم در دست اقدام است که به‌ احتمال فراوان دی ماه فراخوان ثبت‌نام آنها منتشر و اسفندماه انتخابات این سه رشته ورزشی هم انجام می‌شود.
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: برای برگزاری مجامع این هیأت‌ها تمام کارها را انجام داده‌ایم و تاریخ‌های پیشنهادی خود را هم به فدراسیون‌های مربوطه اعلام کرده‌ایم و برای تائید نهایی منتظر پاسخ هستیم.
وی اضافه کرد: بارها اعلام کرده‌ام که حرف اول و آخر برای انتخاب یک رئیس هیأت ورزشی را اعضای مجمع می‌زنند و این نفرات حاضر در مجمع هستند که سرنوشت چهار ساله هیأت خود را انتخاب می‌کنند. برای ما به‌ عنوان متولی ورزش استان، شخص اهمیتی ندارد و مهم این است که افراد لایق و توانمند در رأس کار قرار گیرند.
ضمیری‌کامل درباره نحوه ارزیابی عملکرد هیأت‌های ورزشی هم افزود: محورهای لازم برای بررسی نحوه عملکرد هیأت‌ها از سوی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان تدوین شده و برهمین اساس ارزیابی لازم در مورد هیأت‌های ورزشی استان انجام می‌شود.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/43459