کد خبر : 42627
تاریخ : 1401/8/10
گروه خبری : ورزش

امیدواری بازیکنان پاس برای خروج از گرداب مشکلات


هگمتانه، گروه ورزش: پاس با وجود مشکلات متعدد، بازی درخوری از خود به نمایش می‌گذارد و اگر مشکلات این تیم حل شود، بی‌شک می‌تواند نتایج مطلوبی کسب کند و به صعود از گروه خود امیدوار باشد.
تیم پاس همدان در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور (گروه الف) در حالی میزبان خود اترک بجنورد را با تساوی یک بر یک متوقف کرد که برای رفتن به این شهر با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود.
سرمربی تیم پاس همدان در گفت وگویی با بیان این که پس از بازی با تیم مس سونگون در هفته گذشته به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، تیم در اعتصاب به سر می‌برد اظهار کرد: تا پیش از بازی تنها دو جلسه تمرین کردیم که با توجه به شرایط روحی و روانی بازیکنان و عدم تمرکز، این دو روز تمرین نیز آنطور که باید کیفیت لازم را نداشت.
هادی گل محمدی افزود: درحالی که بازی روز جمعه برگزار می‌شد تا روز چهارشنبه مشخص نبود که تیم به این دیدار اعزام می‌شود یا نه.
وی با اشاره به این که در فصول گذشته تیم پاس در سفر به بجنورد و بازی با تیم اترک به دلیل بُعد فاصله با هواپیما عازم این بازی می‌شد عنوان کرد: پس از پیگیری‌های بسیار تیم پاس ساعت 23 چهارشنبه با اتوبوس عازم بجنورد شد.
سرمربی تیم پاس تصریح کرد: تیم نزدیک به 18 ساعت در راه بود و ما پنجشنبه شب به بجنورد رسیدیم و حتی موفق نشدیم در روز پنجشنبه تمرینی در بجنورد داشته باشیم.
گل‌محمدی با تقدیر از حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل پیشین پاس خاطرنشان کرد: با توجه به این که نمی‌دانستیم هزینه این سفر را چگونه تأمین کنیم با پیگیری‌های انجام گرفته آقای عابری منصور بخشی از هزینه تیم به عنوان یک هوادار را تقبل کردند و نشان دادند به تیم پاس علاقه و تعصب دارند.
وی با بیان این که طبق معمول این فصل از مسابقات به دلیل بدهی‌ها و عدم صدور کارت بازیکنان، در این دیدار نیز تنها از 16 بازیکن می‌توانستیم استفاده کنیم و دو بازیکن مصدوم نیز داشتیم، اظهار کرد: با پیگیری آقای اولیایی و آقای صوفی فدراسیون اجازه داد، دو بازیکن به نفرات تیم اضافه شود.
سرمربی تیم پاس با اشاره به خستگی بازیکنان از سفر 18 ساعته با اتوبوس و نداشتن تمرکز به دلیل مشکلات مالی موجود گفت: این خستگی و این نداشتن تمرکز در روند بازی بسیار تأثیر گذار بود و درحالی که تیم پاس در 3 بازی گذشته در مجموع 5 کارت زرد دریافت کرده بود، در این دیدار 10 کارت زرد دریافت کردیم.
وی برخی تصمیمات اشتباه داورمخصوصا گل حریف را که با خطا زده شد، در به هم ریختن تمرکز بازیکنان مؤثر دانست و عنوان کرد: با وجود این مشکلات تیم پاس از میزبان خود در این دیدار بهتر بازی کرد و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تیم اترک در زمین خود دفاع می‌کرد و چشم به ضدحملات دوخته بود و گل اترک نیز از روی پرتاب اوت بلند و با خطای مهاجم حریف به ثمر رسید که از چشم داور دور ماند.
سرمربی تیم پاس با بیان این که بازیکنان تیم غیرت و تعصب خود را در این بازی نشان دادند و این بازی و نیز بازی‌های گذشته ما نشان می‌دهد پاس پیشرفت رو به جلویی داشته و در مستطیل سبز بی‌حاشیه کار خود را انجام می‌دهد، تأکید کرد: اگر مشکلات موجود حل شود و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی به شرایط عادی خود برگردند این تیم حرف‌های بسیاری برای گفتن در این فصل از مسابقات خواهد داشت.
گل محمدی با اشاره به اینکه هادی خرمیان مدیرعامل و رضوی قائم مقام باشگاه طی چند روز گذشته جهت حل مشکلات مالی اقداماتی انجام دادند و قول دادند تا بازی این هفته با ویستاتوربین مشکلات مالی تیم و بازیکنان را حل کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این اتفاق رخ دهد، در غیر این صورت جمع کردن این تیم برای بازی بعدی سخت خواهد شد.
وی عنوان کرد: مشکلات تیم پاس به این فصل خلاصه نمی‌شود و سالیان گذشته این تیم با این مشکلات و سومدیریت‌ها دست به گریبان بوده و بخش خصوصی نیز این باشگاه را با مشکلات و کم لطفی‌های بسیاری تحویل گرفته؛ از این رو از مسؤولان محترم استان به ویژه استاندار و دستگاه ورزش که این چند روز پیگیر بودند، درخواست دارم بخش خصوصی (شرکت جویبار شهر) را تنها نگذارند واین باشگاه راحمایت کنند؛ چرا که تیم پاس آبرو، اعتبار و برند ورزش استان است و نباید کاری کنیم که هر عزیزی برای نجات این تیم از جیب خود هزینه می‌کند، دلسرد شود.
آنچه مسلم است نوع بازی تیم پاس و سر بودن این تیم در 5 بازی اخیر در مقابل تیم‌های حریف با نتایج کسب شده در تضاد است و همین مسئله نشان می‌دهد، شاگردان گل محمدی به دلیل مشکلات موجود در دقایق حساس بازی تمرکز خود را از دست می‌دهند و همین مسئله علی‌رغم بازی‌های خوب و درخور به نتایج تیم آسیب می‌زند.
صادر نشدن کارت بازی بازیکنان، عدم پرداخت ریالی از قراردادها، مشکلات سفر اعم از نگرانی برای پرداخت پول هتل و اتوبوس، نداشتن البسه زمستانی و ده‌ها مشکل بزرگ و کوچک دیگر بر مسائل فنی تیم سایه افکنده و اجازه نمی‌دهد تیم پاس همه عیار خود را در مسابقات نشان دهد که بی‌شک نوع بازی تیم از آن حکایت می‌کند که اگر بازیکنان تمرکز لازم را داشته باشند پاس مدل 401_402 می‌تواند از بخت‌های صعود در این گروه باشد.
امیدواریم مدیرعامل باشگاه تا بازی آینده تیم پاس، تکلیف را یک‌سره کند و یا مثل یک مدیرعامل حرفه‌ای پشت تیم خود بماند و هزینه‌ها را پرداخت نماید یا استعفا دهد تا مسؤولان استان چاره‌ دیگری بیاندیشند؛ که به قول معروف شترسواری دولا، دولا نمی‌شود.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/42627