کد خبر : 41428
تاریخ : 1401/7/1
گروه خبری : ورزش

چهارگوشه ورزش همدان - 2 مهر

یک همدانی رئیس دبیر خانه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی شد
با حکم وزیر ورزش و جوانان علی رغبتی به عنوان رئیس دبیر خانه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب شد.
سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان طی حکی علی رغبتی را به عنوان رئیس دبیر خانه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب کرد.
رغبتی از مدیران باتجربه استان همدان در ورزش کشور است که سرپرستی چند فدراسیون، عضویت در هیأت مدیره پرسپولیس و مدیریت در بخش‌های مختلف وزارت ورزش و جوانان را در کارنامه دارد.

عملکرد ضعیف در وزنه برداری استان
مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور در حالی با حضور 25 استان به میزبانی ورزشگاه تختی خرم آباد در حال برگزاری است که هیأت وزنه برداری استان همدان متأسفانه تیمی به این مسابقات اعزام نکرد.
مسابقات وزنه برداری دختران نوجوان کشور نیز درحالی به میزبانی استان لرستان برگزار شد که تیم استان همدان از بین 21 تیم حاضر در این مسابقات در جایگاه 20 کشور قرار گرفت.
این نتیجه ضعیف در حالی رقم خورد که از تیم چهار نفره استان همدان، دو نفر با دادن وزن اشتباه و نداشتن رکورد ورودی قبل از مسابقه از سوی فدراسیون حذف شدند و یک نفر دیگر هم با زدن سه حرکت بدون ثمر اوت شد و نفر چهارم هم در حرکت یک ضرب موفق به کسب نشان برنز شد و در حرکت دوضرب مانند دیگر هم تیمی خود اوت شد.

پرورش اندام کار نهاوندی
نقره‌ای شد
سجاد سیف پرورش اندام کار نهاوندی نشان نقره مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام در رشته بادی بیلدینگ بزرگسالان کشور را کسب کرد.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی پرورش اندام به منظور اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا، روزهای 24 و 25 شهریورماه به میزبانی استان کرمان برگزار شد که در دسته 85 کیلو سجاد سیف نشان نقره این مسابقات را کسب کرد و به اردوی تیم ملی پرورش اندام دعوت شد.

احداث پیست دوچرخه سواری در فامنین
نشست تخصصی هیأت دوچرخه سواری شهرستان فامنین با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیأت دوچرخه سواری استان، اعضای شورای شهر فامنین، کارشناس ورزشی فرمانداری، رئیس هیأت دوچرخه سواری شهرستان، خیرین ورزشی و کارشناسان اداره ورزش و جوانان در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین برگزار شد.
حسن ترابی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین اظهار کرد: با همکاری هیأت دوچرخه سواری استان و حمایت‌های مسؤولین شهرستانی به ویژه فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر به زودی پیست دوچرخه سواری در زمینی به ابعاد 500 متر در دو لاین در محوطه مجتمع امام حسن مجتبی علیه السلام احداث خواهد شد.
وی در ادامه توسعه امکانات ورزشی در سطح شهرستان را یک ضرورت مهم دانست و تصریح کرد: امید است کلیه شهروندان بیش از پیش به ورزش روی آورند چرا که همین امر باعث ایجاد یک جامعه پویا و با نشاط خواهد شد.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/41428