کد خبر : 41413
تاریخ : 1401/7/1
گروه خبری : شهرستان

اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس نهاوند


هگمتانه، گروه شهرستان: فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه در راستای جهاد تبیین جمعی از راویان و روحانیون به مدارس اعزام می‌شوند،گفت: دشمن با تهاجم تمام‌عیار رسانه‌ای علیه انقلاب و ایران وارد عمل شده که باید در این زمینه روشنگری صورت گیرد.
به گزارش هگمتانه، علی مختاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین مقاطع انقلاب اسلامی بود که با وجود همه موضوعاتی که بیان شده، هنوز ناگفته‌هایی در رابطه با آن وجود دارد که باید برای عموم مردم به ویژه جوانان تبیین شود.
وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم و آموزنده این دوران ایستادگی، صبر و مقاومت ملت ایران و رهبری انقلاب در برابر دشمن بود اضافه کرد: ما در جنگ آموختیم آنچه می‌تواند ما را به پیروزی برساند ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن بود لذا در شرایط فعلی باید به این مساله بیش از هر دوران دیگری توجه شود زیرا هر گونه عقب‌نشینی در برابر خواسته‌های دشمن باعث می‌شود آنان چند قدم پیشروی داشته باشند.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه در دهه پنجم انقلاب تهاجم دشمن در مقایسه با گذشته تغییر پیدا کرده است اضافه کرد: دشمن یک تهاجم تمام‌عیار رسانه‌ای علیه انقلاب و نظام وارد عمل شده و این مساله وظیفه اهالی رسانه را سنگین‌تر می‌کند و انتظار می‌رود که با ورود به هنگام توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.
وی در ادامه به برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: در هفته دفاع مقدس 75 عنوان برنامه محوری از سوی حوزه‌های مقاومت محلات و اقشار اجرا می‌شود که 61 مورد آن توسط پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شوند.
مختاری با بیان اینکه آغاز برنامه‌های این هفته با عطرافشانی مرقد شهدا و دیدار با امام جمعه همراه است، افزود: پویش نذر خون، نواختن زنگ حماسه و مقاومت در مدارس، سرکشی از خانواده‌های شهدا، توزیع لوازم‌تحریر، توزیع یک‌هزار بسته پروتئینی از جمله برنامه‌های این هفته است.
وی از اعزام روحانیون و راویان دفاع مقدس به مدارس خبر داد و گفت: در راستای جهاد تبیین جمعی از راویان و روحانیون به مدارس اعزام می‌شوند تا دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس و نقشه دشمن برای انحراف مسیر انقلاب و تهاجم فرهنگی را برای دانش‌آموزان بیان کنند.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برپایی 12 نشست برخط، 13 یادواره شهدای دانش‌آموزی در مدارس، همایش عماریون، افتتاح دو واحد عمرانی در طرح صیانت، ویزیت رایگان پزشکان متخصص و مسابقات ورزشی خبر داد و گفت: محور اصلی در این برنامه‌ها انتقال دستاوردها و ناگفته‌های هفته دفاع مقدس با محوریت جهاد تبیین خواهد بود.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/41413