کد خبر : 41399
تاریخ : 1401/7/1
گروه خبری : خبر همدان

بیزاری از اغتشاش


هگمتانه، گروه خبر همدان: اقشار مختلف مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان روز جمعه هم‌زمان با سراسر کشور با برگزاری یک راهپیمایی باشکوه، هرگونه اقدام غیرقانونی در ایجاد اغتشاش،ناامنی، آشوب، اهانت به مقدسات و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.
به گزارش هگمتانه، مردم همدان پس از اقامه نماز جمعه، در یک راهپیمایی پرشور ضمن طی مسیر حسینیه امام خمینی (ره)، خیابان پاسداران، میدان شریعتی، خیابان شریعتی تا پل روگذر شهید حسن صوفی، اقدامات اخیر گروهی فریب خورده و وابسته به معاندان و ضدانقلاب در تخریب اموال عمومی، ایجاد اغتشاش و اهانت به مقدسات را محکوم کردند. راهپیمایی کنندگان با سر دادن شعارهایی در حمایت از انقلاب، نظام اسلامی، رهبری و نیروهای نظامی و انتظامی بر پایبندی به آرمان‌های والای انقلاب، امام راحل، شهدا و رهبری معظم انقلاب تأکید کردند.
در این راهپیمایی که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان نیز حضور داشتند.
مردم ولایی همدان در این راهپیمایی باشکوه، خشم و انزجار خود از اقدامات غیرقانونی و آشوبگرانه عناصر خودفروخته و وابسته به معاند و دسیسه‌های دشمن در ایجاد نفاق و اختلاف را فریاد زدند.
این راهپیمایی با حضور گسترده زن و مرد، پیر و جوان و همراهی کودکان و نوجوانان به شکلی باشکوه برگزار شد.
"خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "مرگ بر آشوبگر" و "مرگ بر فتنه‌گر منافق" از جمله شعارهای شرکت کنندگان در راهپیمایی دارالمؤمنین همدان بود.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین دست نوشته‌هایی با مضامین محکومیت اغتشاش و اهانت به مقدسات و تقدیر از نیروهای انتظامی و امنیتی و تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و سرداران شهید سلیمانی و همدانی با خود به همراه داشتند.
حضور کودکان در کنار خانواده‌ها برای شرکت در این راهپیمایی بسیار چشمگیر و گسترده بود.
حاضران در این راهپیمایی برخورد با مقصران حوادث و حرکات هنجارشکنانه اخیر به ویژه عوامل فریب خورده استکبار در اهانت به مقدسات را از دستگاه‌ قضایی مطالبه کردند. در خاتمه این راهپیمایی بیانیه‌ای قرائت شد که در آن تأکید شده، ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی مراتب حمایت قاطع خود را از نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی اعلام کرده و خواستار اقدام قاطع در برقراری نظم و آرامش و برخورد با برهم زنندگان امنیت عمومی هستیم.
دراین بیانیه تصریح شده، عده‌ای مزدور به قرآن اهانت کردند که ما این اقدام زشت را محکوم می‌کنیم و همانگونه که ابوسفیان‌ها نتوانستند، این‌ها هم نخواهند توانست ذره‌ای از کرامات قرآن را کم کنند.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/41399