کد خبر : 41388
تاریخ : 1401/6/31
گروه خبری : ورزش

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند؛

فعالیت 30 باشگاه بدنسازی در نهاوند



هگمتانه، گروه ورزش: سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: فروش مُکمل‌ها و انواع داروها در باشگاه‌های بدنسازی ممنوع و جُرم است و این مجموعه‌ها حقی برای عرضه آنها ندارند.
سلیمان جوانمردی، در جلسه‌ای با حضور هیأت بدنسازی و پرورش اندام و مدیران باشگاه‌های بدنسازی شهرستان گفت: مدیران و مؤسسین باشگاه‌های ورزشی خصوصی فاقد مجوز در شهرستان نهاوند نسبت به اخذ و تمدید مجوز اقدام کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به به‌روزرسانی صدور مجوزهای باشگاه‌های ورزشی و هماهنگی به عمل آمده؛ مقرر شد مدیران و مؤسسین باشگاه‌های ورزشی شهرنهاوند ظرف مدت 20 روز از اعلام این خبر نسبت به اخذ یا تمدید مجوزهای خود اقدام کنند.
جوانمردی اظهار کرد: مدیران و مؤسسین می‌بایست در این مدت اعلام شده به سامانه جامع صدور مجوز باشگاه‌های ورزشی به نشانی: m5.msy.gov.ir مراجعه و ضمن به روز نمودن مدارک خود نسبت به این امر مهم اقدام نموده و یک نسخه از مجوز جدید یا تمدید آن را به امور باشگاه‌های شهرستان نهاوند تحویل نمایند.
وی گفت: در صورت عدم تمدید یا دریافت مجوز فعالیت و وصول گزارش مبنی بر عدم اقدام لازم و پایان زمان اعلام شده مراتب را به کمیته تخلفات باشگاه‌ها و مراجع قانونی و قضائی ارسال نموده و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: از سوی دیگر فروش مُکمل‌ها و انواع داروها در باشگاه‌ها ممنوع و جُرم است و این مجموعه‌ها حقی برای عرضه آنها ندارند.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/41388