کد خبر : 40675
تاریخ : 1401/6/12
گروه خبری : ورزش

با عبور از سد تیم میلیاردی ون پارس اصفهان

صعود شهرداری همدان به جمع مدعیان لیگ دسته یک فوتبال کشور



هگمتانه، گروه ورزش: تیم شهرداری همدان در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل ون پارس اصفهان به برتری دست یافت.
دیدار 2 تیم شهرداری همدان و ون پارس اصفهان از هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد.
در این مسابقه شاگردان احمد جمشیدیان برابر میهمان خود ون پارس اصفهان به برتری یک بر صفر دست یافت.
سوپر گل خلج
مهدی خلج در دقیقه 21 با ضربه تماشایی گل برتری شهرداری همدان را به ثمر رساند تا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.
خلج که فصل گذشته یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های شهرداری همدان در رقابت‌های لیگ یک بود و با درخشش خود در ترکیب این تیم تأثیرگذاری زیاد و بسزایی را در امر نتیجه گیری شهرداریچی‌ها در رقابت‌های فصل گذشته داشت این بار نیز توانست خوش بدرخشد و با به ثمر رساندن سوپرگل نخستین برد تیمش در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک را به ارمغان بیاورد.
تیم شهرداری همدان در دقیقه 21 این مسابقه روی ضربه زیبای مهدی خلج از راه دور‌ به گل اول رسید؛ ضربه‌ای که پس از برخورد به تیرک افقی دروازه آن طرف‌تر از خط روی زمین آمد تا گل اول مسابقه با یک گل دیدنی ثبت شود.
ون پارس اصفهان در این دیدار با ترکیب شکیب سروری، محمد امینی، علی آزادمنش، میثم جودکی، ایمان کیانی، ابوذر صفرزاده، مرتضی نگهداری، فردین نجفی، محمد رستمی، میثم آقایی، محمدامین کاویانی وارد میدان شد.
ترکیب تیم شهرداری همدان در این بازی را رضا حسن پور، حسین کاظمی، مهدی خلج، مسعود رمضانی، پیمان حشمتی، محمدرضا اقبالی، سجاد تجرلو، محمد عباس تبار، مجید شعبانی، امیرحسین پورقاسمی و محمد بیرانوند تشکیل دادند.
حدود هزار تماشاگر از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.
شهرداری همدان با این برد 4 امتیازی شد تا در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ یک فوتبال کشور قرار گیرد.
ون پارس اصفهان نیز با یک امتیاز به رده چهاردهم سقوط کرد.
شهرداری همدان در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان مس شهربابک خواهد بود ضمن اینکه ون پارس اصفهان از تیم دریا بابل پذیرایی خواهد کرد.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/40675