کد خبر : 40601
تاریخ : 1401/6/12
گروه خبری : خبر همدان

در آیین بدرقه خادمان شهرداری همدان به زوار اربعین صورت گرفت:

اعزام کاروان ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان به کربلا



هگمتانه، گروه خبر همدان: در آیینی کاروان ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان بدرقه و برای خدمت به زائران به کربلا اعزام شد.
به گزارش هگمتانه، در این مراسم که با حضور سید مسعود حسینی شهردار همدان، حامد جلیلوند معاون خدمات شهری، بابک مهدی آزاد رئیس سازمان مدیریت پسماند و محمد جواد زارعی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان برگزار شد، کاروان ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین عازم کربلا شد.
شهردار همدان ضمن تقدیر از مجموعه عوامل سازمان مدیریت پسماند برای آماده سازی ماشین آلات برای حضور در کربلای معلی اظهار کرد: 14 دستگاه انواع ماشین آلات خدمات شهری شامل 10 دستگاه پرس حمل زباله، 3 دستگاه کمپرسی و یک دستگاه مینی لودر به همراه 20 نفر از کارکنان این سازمان برای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین پاک سازی شهر کربلا در مراسم اربعین حسینی عازم کربلا شدند.
شهردار همدان ضمن دیدار با نیروهای اعزامی به کربلا اظهار کرد: زحمات و خدمات شهرداری همدان در سال‌های گذشته برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم اربعین قابل تقدیر است.
وی ضمن آرزوی توفیق برای نیروهای اعزامی و تأکید بر استفاده از موهبت خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهدا (ع) افزود: با توجه به حضور خیل عظیم عاشقان امام حسین (ع)، برنامه‌ریزی لازم برای استقبال از زائران و همچنین خدمت‌رسانی به آنها در شهر کربلا در بخش‌های مختلف مدیریت شهری صورت گرفته است.
به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، لازم به ذکر است امسال شهرداری همدان مطابق سنوات گذشته با مصوبه شورای اسلامی شهر همدان اقدام به اعزام ماشین آلات و 110 نفر از نیروهای داوطلب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در کربلا نموده است.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/40601