کد خبر : 40566
تاریخ : 1401/6/10
گروه خبری : شهرستان

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

دستگیری سارقان طلا فروشی در همدان



هگمتانه، گروه شهرستان: فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 2 سارق طلا فروشی در همدان با تلاش کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت عوامل پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش هگمتانه، سردار "سلمان امیری" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا فروشی در شهر همدان و اعلام آن به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل جرم، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: مالک طلافروشی در اظهارات خود به پلیس مدعی حفر سوراخ در کف مغازه، تخریب گاو صندوق و سرقت چهارکیلوگرم طلا، 50 قطعه سکه تمام بهار آزادی و سکه پارسیان به ارزش 50 میلیارد ریال شده است.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، اطلاعاتی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی 2 سارق را در 2 عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر کردند.
سردار امیری خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و در مواجهه با مستندات موجود، به سرقت طلا فروشی با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کردند و 500 گرم طلا و 80 عدد سکه از مخفیگاه آنان کشف شد.
وی اضافه کرد: مأموران در اقدامی غافلگیرانه یکی از همدستان متهمان را دستگیر کردند و دیگر متهم تحت تعقیب است.
فرمانده انتظامی استان همدان از فروشندگان طلا و زیور آلات خواست هنگام راه‌اندازی مغازه، از ابزار پیشگیرانه و هشدار دهنده برای ارتقای ایمنی محل فعالیت و جلوگیری از سرقت استفاده کنند.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/40566