کد خبر : 39647
تاریخ : 1401/5/15
گروه خبری : خبر همدان

خط آزاد- 15 مرداد

     پس از دستگیری دزد موزه همدان در فرودگاه مهرآباد سوالات جدی در خصوص نگهداری و حراست از موزه‌های استان ایجاد شده است. دلسوزان استان خواستاری برکناری متولیان مربوطه هستند.
     معاون زنان و خانواده رئیس جمهور از پایین بودن نرخ باروری در همدان خبر داده و خواستار نگاه ویژه به استان همدان در این باره شد.
     تیم هیأت فوتبال همدان با کسب عنوان دومی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان، برای نخستین‌بار در تاریخ فوتبال همدان به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد امیدواریم شاهد موفقیت و درخشش دیگر رشته‌های ورزشی استان نیز باشیم.
     تاکنون در کشور 60 نفربه تب کریمه کنگو مبتلا شده‌اند به همین دلیل سازمان دامپزشکی کشور خواستار رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه در ایام محرم شده است.
  وزارت اطلاعات از دستگیری 10 نفر از تروریست‌های تکفیری صهیونیستی داعش که قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حسینی را داشتند خبر داد.
     شنیده شده افتتاح فاز نخست مجموعه دستکند سامن به هفته دولت موکول شده است. طبق اعلام میراث فرهنگی، این مجموعه به‌صورت آزمایشی با هدف رفع نواقص پس از دهه اول ماه محرم راه‌اندازی خواهد شد تا برای افتتاح در هفته دولت آماده شود.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/39647